Skip to main content

 

Ik ontvang de laatste tijd ook telkens smsjes van KPN terwijl ik geen klant bij jullie ben, het nummer is verder afgeschermd en ik zie alleen KPN staan waardoor ik het nummer ook niet kan blokkeren. Wat kan ik doen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Laurie226, welkom. 

Ik ben bang dat jouw nummer dan als contact nummer is opgegeven door iemand die wel klant is van KPN. Dit kan heel simpel gaan om een tikfout of twee omgedraaide cijfers. Zou je voor mij jouw 06-nummer in jouw profiel willen zetten? Dat is enkel zichtbaar voor moderators. Dan ga ik kijken of ik dit voor je op kan lossen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan.


Hi Hanna,

Ik heb mijn nummer toegevoegd!


Hoi @Laurie226

Ik heb inderdaad een klant account gevonden waarbij jouw nummer als contact nummer geregistreerd stond. Zoals ik zal zij gaat het hier vast om een tikfoutje of twee omgedraaide nummers. Ik heb jouw nummer verwijdert, je zou geen sms-jes meer moeten ontvangen.

Hoi @Laurie226, welkom. 

Ik ben bang dat jouw nummer dan als contact nummer is opgegeven door iemand die wel klant is van KPN. Dit kan heel simpel gaan om een tikfout of twee omgedraaide cijfers. Zou je voor mij jouw 06-nummer in jouw profiel willen zetten? Dat is enkel zichtbaar voor moderators. Dan ga ik kijken of ik dit voor je op kan lossen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan.

 


Bedankt!! :)