Skip to main content
Vraag

Ik mag mijn internet aansluiten maar het werkt nog niet

• August 31, 2026
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo,Ik heb een probleem met mijn internet. Ik heb een bericht van KPN ontvangen dat ik mijn apparatuur kan aansluiten. Nadat ik alles heb aangesloten, brandt het 'Glas' lampje op het witte NT-kastje helaas niet.Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb alles al gecontroleerd en de apparatuur meerdere keren gereset. Is het mogelijk dat het signaal de woning nog niet bereikt, ondanks het bericht dat de lijn actief zou moeten zijn?Helaas spreek ik geen Nederlands, waardoor ik niet kan bellen om dit na te vragen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?Alvast bedankt voor de hulp!

5 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 31, 2026

Beste ​@Dawid.B haal de stroom eens minimaal 2 minuten van de glasvezelkast en herstart.

Nog geen resultaat even bellen met 0800 0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2026

Het probleem is nog steeds hetzelfde; helaas spreek ik de taal niet en zou ik niet telefonisch kunnen communiceren. Zou u me hiermee kunnen helpen – misschien namens mij kunnen bellen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2026

Oké, ik heb reactie gekregen op Facebook en er komt morgen een monteur langs

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 31, 2026

Monteur is waarschijnlijk hier de beste optie. Enige wat je zelf had kunnen doen is de NT er een keer afschuiven en opnieuw erop schuiven, soms zit deze er gewoon niet goed op. In alle andere gevallen heb je echt monteur nodig. Mocht je van plan zijn om deze actie uit te voeren en dit blijkt de oplossing te zijn vergeet niet de monteur te annuleren.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 1, 2026

Het probleem is nog steeds hetzelfde; helaas spreek ik de taal niet en zou ik niet telefonisch kunnen communiceren. Zou u me hiermee kunnen helpen – misschien namens mij kunnen bellen?

Zulke dingen zijn lastig in verband met identificatie. 😉

Maar het is fijn om te horen dat je een monteur thuis krijgt.