Skip to main content

Ik heb maandag 7 november een glasvezel internet abbonement besteld. Het modem was vrij snel binnen en ik zou de spullen zelf kunnen aansluiten, en 14 november online kunnen gaan. Echter kwam ik er achter dat er in het pakket geen PON zat en dat deze door een monteur geïnstalleerd moest worden. Via KPN Netwerk een afspraak gemaakt voor donderdag 17 november. Gisteren zie ik opeens dat deze is verplaatst naar 16 juni 2022. Gebeld met KPN, konden niks betekenen, ik kreeg een nummer van Volkel Wessels, 2 uur lang in de wacht gestaan, en eindelijk een medewerker. Deze wist van helemaal niks. Verwijst me weer door naar een onder aannemer. Ondertussen heb ik wel vrij moeten nemen van werk en ik heb geen idee of er iemand komt. Iedereen wijst naar elkaar KPN-KPN Netwerk-Volkel Wessels.. De glasvezel aansluiting zit er, ook de FTU is geplaatst, ik mis alleen een PON. Als er donderdag niemand komt beroep ik me op mijn 14 dagen herroeping

Hoi @Niek82 . Wat een warrig gedoe. Daar zou ik niet vrolijk van worden.

Hoe is dit afgelopen?


Zo'n gpon of xgspon kastje kunnen wij (KPN de provider) toch gewoon plaatsen en activeren?

Waarom zou dat zo moeilijk moeten zijn. Als er fouten in de kabel buiten zijn, of binnenin de FTU, dan moet KPNnetwerk wat doen. Maar ONT's plaatsen kunnen we zelf wel.