Skip to main content

Hallo,

Vorige week kreeg ik een bericht dat ik 1x tv ontvanger moest terugsturen,Echter had ik al een doos gemaakt met 2x tv ontvanger en een box 12 dus stuurde ik alles in 1x terug(want ik had alles dubbel gekregen en zelfs 3x een modem).Maar nu kreeg ik een brief dat ik alsnog 1x tv ontvanger en 1x modem moet terugsturen.

Hoe kan ik kpn laten weten dat ik dat al gedaan heb?

Ik heb nog wel een modem over maar geen tv ontvanger.Kan ik dan ook alleen dat modem retour sturen met dezelfde sticker?

Alvast bedankt!

moet ik ook nog een foto van de track en trace hier plaatsen?


Nee hoor, vul even je profiel gegevens in en een moderator zal binnen 1 a 2 dagen dit goed voor je zetten.


Nee hoor, vul even je profiel gegevens in en een moderator zal binnen 1 a 2 dagen dit goed voor je zetten.

prima,Weet jij ook of ik ook alleen een modem met de sticker kan terugsturen die ik per post kreeg?


Laat een medewerker even kijken wat er nu allemaal in het systeem staat. Als dit 1 modem en 1 tv kastje is, kunt u de rest netjes retour sturen.


Hallo Jeroen,

Duidelijk!

Ik wacht dan wel op een medewerker:thumbsup:


Ik heb toch nog een ontvanger kunnen vinden dus stuur ik die maar terug!

Maar wel bedankt voor de reacties!

 


Ik heb toch nog een ontvanger kunnen vinden dus stuur ik die maar terug!

Maar wel bedankt voor de reacties!

 

Hoi @klantuitvelp, fijn dat je hier al op weg geholpen bent! Ik lees dat je nog apparatuur teruggestuurd hebt, helemaal prima. Mocht je toch nog ergens bericht over ontvangen of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hallo Alexandra,

Bedankt voor de reactie.Morgen of overmorgen gaat het pakket op de post,dat heb ik nu nog niet gedaan.

Maar dat komt goed!

Fijne avond nog!

Â