Skip to main content

Twee weken geleden heb ik mijn pakket aangepast voor sneller internet. Deze week een brief ontvangen met het verzoek oude apparatuur terug te sturen, omdat ik nieuwe apparatuur heb ontvangen. Dit klopt niet. Ik heb niks ontvangen.

Ook heb ik bericht ontvangen dat mijn mailadres niet klopt. In de brief staat mijn oude mailadres maar in mijn kpn staat mijn huidige mailadres. 
 

graag even reactie van de klantenservice hoe ik dit alles kan oplossen.

Hoi Linda,

Dit forum is vooral een forum van klanten voor klanten. De snelste manier om de klantenservice te bereiken is via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Nu is het wel zo dat de moderators op dit forum ook in de systemen van KPN kunnen. maar daarvoor is het handig dat je je forumprofiel even helemaal invult (vooral de prive velden, die zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators). Maar dit kan even duren voordat ze kunnen reageren.


Beste Vulpen,

bedankt voor je reactie. Ik probeer kpn al de hele week te bellen maar telkens een wachttijd van minimaal 15 minuten.. niet echt service dus.

dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

ik ga het formulier invullen en hoop dan op een gepaste reactie. In ieder geval bedankt!


Hi en van harte welkom @Linda2022. Goed om te zien dat Vulpen je al op weg geholpen heeft, en dat je je gegevens in je forumprofiel hebt gezet. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. In de bevestiging van jouw pakketwijziging staat dat er een nieuw modem verstuurd is. Daarna heb je op 17 maart een e-mail en sms ontvangen over de verzending van je nieuwe modem via PostNL. Daarin stond ook de track en trace code. Het pakket is naar het PostNL punt in jouw buur gegaan, maar niet afgehaald. Daarom is het eind maart retour afzender gestuurd. 

Je kunt natuurlijk je huidige modem blijven gebruiken zo lang je geen nieuw modem aangesloten hebt. Welk modem heb je nu? Hoe gaat het met je verbinding, werkt alles goed?


Beste Alexandra,

 

bedankt voor je bericht! Ik heb helaas geen mail ontvangen. Wel een sms en ben toen naar PostNL locatie geweest. Zij zeiden tegen mij dat zij geen pakket voor mij ontvangen hebben..

 

waar kan ik zien welk modem ik heb? Deze werkt sowieso erg slecht dus zou de nieuwe alsnog naar mij verzonden kunnen worden?

alvast bedankt voor je reactie!

 

 


@Linda2022 Geen probleem, je hebt inderdaad een ouder type modem, de Experia Box V8. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit gaat via een PostNL koerier, ik heb de afspraak voor morgenmiddag ingepland. Je ontvangt een bevestiging via e-mail en sms. We doen dit via een omruil afspraak, aangezien je het modem in bruikleen hebt en we oude apparatuur recyclen. De koerier levert je nieuwe modem af, en neemt de oude Experia Box + bijbehorende stroomadapter mee terug.

Als de afspraak niet goed uit komt of als je dringende vragen hebt, bel dan met onze klantenservice. Het gratis telefoonnummer is 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpt mijn collega je meteen verder.


Beste Alexandra, bedankt voor het regelen! Zojuist bericht van koerier gehad dat ze 1 ½ vertraging hebben en buiten het tijdsvlak komen. Helaas kan ik dan in geen mogelijkheid thuis zijn. Klantenservice niet bereikbaar. Mocht iemand dit lezen en dit door kunnen geven aan koerier zou dat heel fijn zijn!


@Linda2022 Graag gedaan! Is het goed gekomen met de afspraak?