Skip to main content

Klacht kpn!!

 

Zojuist gebeld met de  klantenservice. 45 min id wacht

thuis gekomen van werk, geen tv, of internet. en er kan pas woensdag een monteur komen.

Hoe is dit mogelijk, ik betaal dus wel, maar de service kan ik niet gebruiken. Altijd al slechte verbinding, internet die wegvalt. tv die hapert

Ik heb al opgezegd bij dit bedrijf, helaas moet ik nog wel 2 wkn ermee door.  klantenservice kan mij niet doorverbinden naar een supervisor. geen service. Ga dus ook het bedrag stoneren wat ik heb betaald.

 

 

 

das nog snel , en heel normaal


normaal is het geworden, omdat wij dat normaal zijn gaan vinden.

Maar dit is geen service.


das nog snel , en heel normaal

normaal is het geworden, omdat wij dat normaal zijn gaan vinden.

Maar dit is geen service.


Wat denkt u eigenlijk? Dat KPN ergens een kantine vol heeft zitten met duimendraaiende monteurs die zitten te wachten totdat u belt? En dat er dan 1 meteen in de auto springt en met loeiende sirenes naar u toe komt racen?

Nou helaas, zo zit de wereld niet in elkaar. U mag blij zijn dat u over 2 dagen al een monteur krijgt.


Storneren lijkt mij niet verstandig. Dit kan als gevolg hebben dat er nog meer kosten bijkomen.

Via dit forum kan je ook geholpen worden met uitleg om mogelijk zelf het probleem op te lossen.  Als je dit wilt dan hebben we wel wat meer informatie nodig of je wacht op de monteur.


Storneren lijkt mij niet verstandig. Dit kan als gevolg hebben dat er nog meer kosten bijkomen.

Via dit forum kan je ook geholpen worden met uitleg om mogelijk zelf het probleem op te lossen.  Als je dit wilt dan hebben we wel wat meer informatie nodig of je wacht op de monteur.

Er is geen monteur ingepland. Julia heeft opgehangen nadat ik heb gevraagd om een supervisor. en dat ik het niet ermee eens ben dat het alweer 2 dagen duurt.

tijdje geleden ook storing gehad moest ik ook 3 dagen wachten. maar de kosten gaan wel gewoon door.

Probleem kon niet opgelost worden.


Natuurlijk komt er geen supervisor aan de lijn. Die ga je niet te spreken krijgen. Daar zijn ze niet voor. En een monteur over 2 dagen is heel normaal. Via het forum, hier dus, heb je ook geen monteur binnen een paar uur of eerder dan 2 dagen bij je op de stoep. Ook niet als je een klacht indient. Of er een loze dreigement van maakt door te gaan storneren. Daar is KPN helemaal niet van onder de indruk.


Kosten kan je terug vragen als een storing is opgelost via https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm

 

Verder zou het grandioos zijn als wat @Nick83 zei waar was. Beetje filmpje kijken en een of twee keer per dag een rondje naar klant en terug.,


Hoi @Mimi85, welkom hier.

Geen diensten dus. Dat is natuurlijk knap balen. Er was blijkbaar een monteur nodig om het op te lossen, maar die is nu helemaal niet geweest begrijp ik?

Of is er inmiddels toch iemand geweest en heeft het opgelost?

 

Verder wil ik je wel aanraden gewoon te betalen. Als de storing dan opgelost is kun je zoals Ik_Combineer aangeeft een vergoeding aanvragen: 

Kosten kan je terug vragen als een storing is opgelost via https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm

Als je storneert ziet het systeem dat je niet betaald en krijg je een herinnering. Onnodig gedoe als je het mij vraagt omdat je de dagen zonder diensten gewoon vergoed krijgt. 

 

Mocht ik nog verder kunnen helpen, door bijvoorbeeld te kijken naar jouw verbinding, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien.