Skip to main content

Goede avond, bij gebrek aan een klantencervice mail adres probeer ik het maar via een forum. 

Ik zat er aan te denken om mischien over te stappen naar kpn. Maar ik heb een paar vragen die ik niet 123 terug kon vinden op de site. Maar waar ik wel graag eerst even antwoord op zou willen hebben. 

-Ik kijk nu tv via een smartcard in een modulle CI+ 1.3 in mijn tv's Is dit bij u ook mogelijk? Dan hoef ik niet zo'n kastje naast mijn tv. Neer te zetten. 

-We hebben nu een glasvezel kast waar de telefonie internet en tv op binnen komen, kan deze voor kpn gehandhaafd blijven of moet deze vervangen worden. 

-Hoeveel tv's kun je op 1 abonement bekijken. 

Dat zijn voor nu de vragen wel even. 

Met vriendelijke groet 

Jim. 

 

Antwoord op vraag 1: nee. Indien u een smart tv heeft kunt u wel een app installeren. 

Antwoord op vraag 2: als u nu een smartcard in een modulle CI+ heeft, dan vermoed ik dat u bij Ziggo zit? Ziggo werkt niet via glasvezel. Dus internet en tv zullen nu niet via glasvezel binnen komen.

Antwoord op vraag 3: u kunt 6 tv ontvangers aanvragen. 


Hoi @Jim Nouwens. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Nick83 al de juiste antwoorden heeft gegeven op jouw vragen. Ben je hiermee geholpen? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag!:blush:


Omdat ik geen KPN-mail adres kan vinden, heb ik een vraag Als ik glasvezel wil aanvragen krijg ik een ander abonnement dat ik vind bij internet vergelijking en Pricewise het wordt steeds duurder ik heb nu internet plus vast bellen en tv. 

En nog een vraag in mijn woning id is dinsdag pas gemeten voor glasvezel en dat was goed, maar er zit nog  geen glasvezel modem kan ik dat zelf doen? 

PS dit vind ik bij vergelijking internet plus vast bellen en tv en ik hoef geen betere beveiliging ik heb alle software. B.v.d.

https://www.pricewise.nl/internet-tv/product-informatie/?actioncode=PW_SMD_PP_1_ITV&birlHG=39662afa-1015-777b-47bd-9d0b2760f3cc&gclid=Cj0KCQjwwNWKBhDAARIsAJ8Hkhc4Ydy7PX5-qYIceXk6FHkALZaANngTn1YIq-A4UVJ0WlA9WNc3yncaAi-rEALw_wcB&ncr=2219_abbaz&riuk=P1022588784&rsltPos=4&tid=93062cc9-4a2e-4227-a319-e3db20b982f6&frtype=1&utm_source=smd&utm_medium=e-mail&utm_campaign=pw_savemydeal&utm_term=pw_smd_pp_1_itv&utm_content=aanvraag


Hallo @Ikke. bij www.kpn.com kun je precies zijn wat er op jouw adres (in de naaste toekomst) mogelijk is.

 


Hallo @Ikke. bij www.kpn.com kun je precies zijn wat er op jouw adres (in de naaste toekomst) mogelijk is.

 

Ja ik had ook twee vragen glasvezel zit er in en is gemeten zoals dat heet, Maar er moet nog een glasvezel modem op die  komt voor de KPN-modem aan mag je dat zelf doen.


Ja ik had ook twee vragen glasvezel zit er in en is gemeten zoals dat heet, Maar er moet nog een glasvezel modem op die  komt voor de KPN-modem aan mag je dat zelf doen.

De NTU/ONT wordt door KPN geplaatst. Als je een AON verbinding hebt (oudere aansluiting) dan kan je de NTU overvangen door een eigen glasvezel module maar mijn advies om dat niet te doen.


O

Ja ik had ook twee vragen glasvezel zit er in en is gemeten zoals dat heet, Maar er moet nog een glasvezel modem op die  komt voor de KPN-modem aan mag je dat zelf doen.

De NTU/ONT wordt door KPN geplaatst. Als je een AON verbinding hebt (oudere aansluiting) dan kan je de NTU overvangen door een eigen glasvezel module maar mijn advies om dat niet te doen.

Of dat nu de NTU/ONT is of AON dat weet ik niet, maar ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, wij komen wat achteraan, Dit wordt een vraag aan KPN elk geval bedankt.


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?

Dat heeft KPN uitbesteed weet geen naam meer. 


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?

Dat heeft KPN uitbesteed weet geen naam meer. 

Hallo @Ikke. , KPN besteedt alles uit via onderaannemers, dat is niet belangrijk, maar KPN legt dus bij jou via onderaannemers de infrastructuur aan, dat wilde @wjb weten.

 


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?

Dat heeft KPN uitbesteed weet geen naam meer. 

Hallo @Ikke. , KPN besteedt alles uit via onderaannemers, dat is niet belangrijk, maar KPN legt dus bij jou via onderaannemers de infrastructuur aan, dat wilde @wjb weten.

 

Dat zeg ik niet ik weet alleen de naam niet meer.  


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?

Dat heeft KPN uitbesteed weet geen naam meer. 

Hallo @Ikke. , KPN besteedt alles uit via onderaannemers, dat is niet belangrijk, maar KPN legt dus bij jou via onderaannemers de infrastructuur aan, dat wilde @wjb weten.

 

Dat zeg ik niet ik weet alleen de naam niet meer.  

Maar is het echt wel KPN Netwerk die dat netwerk aanlegt cq aan laat leggen?

KPN is immers niet zo scheutig met het aanleggen van glasvezel in het "buitengebied".


... ik woon op het platte land en die glasvezel zit er pas in, ...

Is die glasvezel dan wel door KPN Netwerk aangelegd?

Dat heeft KPN uitbesteed weet geen naam meer. 

Hallo @Ikke. , KPN besteedt alles uit via onderaannemers, dat is niet belangrijk, maar KPN legt dus bij jou via onderaannemers de infrastructuur aan, dat wilde @wjb weten.

 

Dat zeg ik niet ik weet alleen de naam niet meer.  

Maar is het echt wel KPN Netwerk die dat netwerk aanlegt cq aan laat leggen?

KPN is immers niet zo scheutig met het aanleggen van glasvezel in het "buitengebied".

Dat is al klaar en is KPN.


Als u de woonplaats noemt, dan googlen we het wel 😉


Als u de woonplaats noemt, dan googlen we het wel 😉

Een woonplaats is niet voldoende, zelfs in mijn woonplaats (Houten) zijn er huizen in het buitengebied die geen glasvezel van KPN gaan krijgen.

Maar goed, dat maakt ook niet meer uit immers @Ikke. geeft al aan dat er de glasvezel van KPN Netwerk is.