Skip to main content

Ik verhuis naar een huurwoning waar glasvezel ligt van Delta.

Ik wil graag mijn huidige KPN contract in z’n geheel meenemen!!

kan dit??

Hallo @Hemelrijk,

Helaas levert KPN niet over de lijnen van Delta. Je kan wel kijken of er ook glasvezel van KPN Netwerk beschikbaar is. Anders is er vaak de mogelijkheid om koper af te nemen, dit is niet zo snel als glasvezel, want dit heeft weer te maken met de afstand tot de centrale en het huis. 
 


Ja, super jammer dit. Hoop echt dat dit uiteindelijk ooit gebeurt


Ja, super jammer dit. Hoop echt dat dit uiteindelijk ooit gebeurt

Nou het ligt meer aan Caiway in deze, die beheert de netwerken en zolang hun hoge huren vragen over het leveren over deze lijnen gaat KPN natuurlijk en begrijpelijk niet leveren over deze lijnen. 😉


Ja, super jammer dit. Hoop echt dat dit uiteindelijk ooit gebeurt

Nou het ligt meer aan Caiway in deze, die beheert de netwerken en zolang hun hoge huren vragen over het leveren over deze lijnen gaat KPN natuurlijk en begrijpelijk niet leveren over deze lijnen. 😉

Idem voor KPN he


Ja, super jammer dit. Hoop echt dat dit uiteindelijk ooit gebeurt

Nou het ligt meer aan Caiway in deze, die beheert de netwerken en zolang hun hoge huren vragen over het leveren over deze lijnen gaat KPN natuurlijk en begrijpelijk niet leveren over deze lijnen. 😉

Kunnen we die onzin nu eens uit de wereld halen of vertel er even bij hoeveel Caiway vraagt voor de huur van het netwerk, vreemde is dat "vreemde” providers niks extra rekenen voor gebruik van het Caiway netwerk maar wel als ze op het KPN netwerk leveren, wie is dan duur.🤔

En wat dat betreft is KPN natuurlijk een ex staatsbedrijf, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar wel veel geld vragen voor wat ze leveren.


Ieder bedrijf kijkt natuurlijk naar zijn eigen belang. Delta wil helemaal niet dat KPN over hun netwerk levert. Want dan verkopen ze zelf (Caiway) bijna geen abonnementen meer. Heel veel mensen zullen dan voor KPN kiezen.

En Caiway heeft er helemaal geen behoefte aan om te leveren op het KPN netwerk. Want daar zullen ze maar weinig verkopen. 


@Nick83 KPN is echt niet bij de bevolking de voorkeur provider hoor, alles gaat om prijs, die paar bij KPN vastgeroeste klanten, waar jij waarschijnlijk ook onder valt, vallen in het niet als je een leuke prijs aanbied, als daar volgende week Caiway met glas komt gaan ze masaal over, waar glas ligt van een “vreemd” netwerk stapt ruim de helft over omdat ze sneller willen, de rest zijn slapers.

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


 @Nick83 , KPN is echt niet bij de bevolking de voorkeur provider hoor, alles gaat om prijs, die paar bij KPN vastgeroeste klanten, waar jij waarschijnlijk ook onder valt, vallen in het niet als je een leuke prijs aanbied, als daar volgende week Caiway met glas komt gaan ze masaal over, waar glas ligt van een “vreemd” netwerk stapt ruim de helft over omdat ze sneller willen, de rest zijn slapers.

Je schreef laatst dat ik tot een uitstervend ras behoorde aangaande lineare TV. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er veel ouderen zoals ik bij KPN zitten, omdat ze daar geen echt slechte ervaringen mee hebben. Ik denk dat hier dus hetzelfde geldt. Maar laat @Hemelrijk het gewoon zelf beslissen. Bij het bericht wat je nu aanhaalt moest ik overigens even denken over het actuele nieuws rond Twitter en bots. Dat soort of topic berichten worden door moderators nooit weggehaald hier (wel de onze natuurlijk 😂)


Lineair TV kijken gaat in ieder geval steeds kleiner worden, waarom zou je naar die reclame kijken, behoudens dat het prima koffie pak of plas pauzes zijn, alleen komen die bij mij telkens op het verkeerde moment.😋

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Mijn ouders kijken altijd vanuit de opnames zodat ze kunnen spoelen. Ik kijk eigenlijk vooral uitzendinggemist en youtube


Hi ​​​​​​iedereen! 

Ik heb een paar berichten aangepast en een paar berichten weggehaald. 

Iedereen mag zijn mening geven mits dat binnen het topic past. Iedereen mag zijn standpunten verdedigen mits dat past binnen de huisregels. In dit geval ging het niet de goede kant op. Vandaar de aanpassingen.

Mijn vraag aan jullie is, als je het gesprek verder voert, dit te doen op een respectvolle manier.


Aardig om te zien hoe iedereen over elkaar heen rolt, na mijn eenvoudige vraag……….

 

Ik heb een KPN kontrakt internet, telefoon, de hele reut en dat kost me relatief weinig en ik ga voor een korte periode van 1 jaar naar een tijdelijk ander adres.

Wat is nou eenvoudiger om dat in z’n geheel te verhuizen naar dat tijdelijke adres.

Daar ligt een glasvezelkabel van Delta…...(zal me een zorg zijn van wie dat is).

Als ik op de site van KPN de nieuwe postcode intik, dan krijg ik de melding: KPN internet beschikbaar op dat adres!!

 


Aardig om te zien hoe iedereen over elkaar heen rolt, na mijn eenvoudige vraag……….

 

Ik heb een KPN kontrakt internet, telefoon, de hele reut en dat kost me relatief weinig en ik ga voor een korte periode van 1 jaar naar een tijdelijk ander adres.

Wat is nou eenvoudiger om dat in z’n geheel te verhuizen naar dat tijdelijke adres.

Daar ligt een glasvezelkabel van Delta…...(zal me een zorg zijn van wie dat is).

Als ik op de site van KPN de nieuwe postcode intik, dan krijg ik de melding: KPN internet beschikbaar op dat adres!!

 

Klopt maar glasvezel dat kan niet, als dat daar niet ligt van KPN. Maar misschien kan je wel door via adsl

 

Je kan de status van glasvezel erg makkelijk controleren via https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/


Als de snelheid via koper voldoende voor je is, dan is het niet erg om geen glasvezel te hebben. Hoeveel geeft de site van KPN aan?


Aardig om te zien hoe iedereen over elkaar heen rolt, na mijn eenvoudige vraag……….

 

Ik heb een KPN kontrakt internet, telefoon, de hele reut en dat kost me relatief weinig en ik ga voor een korte periode van 1 jaar naar een tijdelijk ander adres.

Wat is nou eenvoudiger om dat in z’n geheel te verhuizen naar dat tijdelijke adres.

Daar ligt een glasvezelkabel van Delta…...(zal me een zorg zijn van wie dat is).

Als ik op de site van KPN de nieuwe postcode intik, dan krijg ik de melding: KPN internet beschikbaar op dat adres!!

 

Ja net als waarschijnlijk een riool, electra en wateraansluiting. De PTT heeft in het verleden bijna overal standaard analoge telefoonaansluitingen gemaakt. Hoewel er gebieden zijn waar dat niet is gebeurt. De kwaliteit is niet meer dan er staat.  

 


Hallo @Hemelrijk als de KPN-site aangeeft dat je bij hun een abo kunt nemen, gewoon doen als de voorwaarden en de diensten en de prijzen je wat lijken.

Delta heeft daar niets mee te maken.

 


Hoi @Hemelrijk, welkom op ons forum!
Zoals hierboven al genoemd wordt kun je gewoon je abonnement meeverhuizen als je op de site kunt bestellen op dit adres. Als glasvezel niet beschikbaar is zal dat inderdaad via de koperkabel gaan.
Om een verhuizing door te geven kun je met ons bellen op 0800-0402 of het formulier invullen op kpn.com/verhuizen