Skip to main content

Hallo,

Ook ik krijg regelmatig een mooie aanbieding van ziggo. En ben ook helemaal niet tevreden over KPN, wifi valt vaak weg en meerdere keren gebeld en gechat of het stappenplan gevolgd. Krijg uiteindelijk het advies om 2 wifi powerpunten aan te schaffen.....maar betaal 96 euro per maand!! Zitten geen mobiele kosten bij, voor dat geld verwacht je van een bedrijf als KPN een stabiele verbinding.  Heb in het verleden al wifi versterkers gekocht bij ze, maar nu willen ze je nog meer geld uit je zak trekken.  Zorg voor een goede verbinding ipv mensen op kosten jagen, het is immers jullie schuld dat de verbinding niet stabiel is!!



*Admin: afgesplitst en een eigen topic aangemaakt

Hallo,

Ook ik krijg regelmatig een mooie aanbieding van ziggo. En ben ook helemaal niet tevreden over KPN, wifi valt vaak weg en meerdere keren gebeld en gechat of het stappenplan gevolgd. Krijg uiteindelijk het advies om 2 wifi powerpunten aan te schaffen.....maar betaal 96 euro per maand!! Zitten geen mobiele kosten bij, voor dat geld verwacht je van een bedrijf als KPN een stabiele verbinding.  Heb in het verleden al wifi versterkers gekocht bij ze, maar nu willen ze je nog meer geld uit je zak trekken.  Zorg voor een goede verbinding ipv mensen op kosten jagen, het is immers jullie schuld dat de verbinding niet stabiel is!!

 

KPN zorgt voor de verbinding tot uw huis. De verbinding binnen in huis zult u echt zelf moeten verzorgen. Dat valt niet onder het abonnement. En dat gaat KPN niet gratis voor u regelen.


Ziggo garandeert anders wel een stabiele internet verbinding in het gehele huis, van kelder tot zolder. En mochten hiervoor versterkers nodig zijn, dan regelen zij dat (bij vrienden van mij). Ik betaal 96 euro per maand!


Hoi @Paul2712,

Ik heb sinds 2017 KPN.
Altijd stabiel internet, prima telefoonverbindingen.
En wat WIFI betreft mijn slim huis draait er op. 😃

Kom van ziggo, en ben zo blij met KPN.
Je wil het niet weten, of wel ?
Dan op naar ziggo @Paul2712 


Ziggo garandeert anders wel een stabiele internet verbinding in het gehele huis, van kelder tot zolder. En mochten hiervoor versterkers nodig zijn, dan regelen zij dat (bij vrienden van mij). Ik betaal 96 euro per maand!

Bij Ziggo moet u daar ook gewoon voor betalen. Die zijn echt de Sinterklaas niet.

Kijk hier maar:

https://www.ziggo.nl/internet/smartwifi/pods

U kunt ze kopen, 2 stuks voor 99 euro. Of huren voor € 2,50 per maand. In iets meer dan 3 jaar heeft u ze dan ook betaald. 

Bij KPN kunt u via de WiFi Manager 2 SuperWiFi's aanschaffen voor ongeveer 60 euro.

U kunt wel heel veel keer die 96 euro noemen. Maar het grootste deel daarvan is voor extra diensten zoals Netflix, ESPN, Spotify of Viaplay. Die hebben niets met uw WiFi te maken hé...


Inderdaad @Nick83 , dat moet voor allerlei opties zijn om aan die bijna 100 euro te komen.

Zelf heb ik alles basis, maar de hoogste snelheid, dus 1x tv, 1x vaste telefoon en een Gigabitverbinding en betaal €69,50 per maand.

CC @Paul2712Â