Skip to main content

Ik heb ook opeens zomaar geen internet meer. Blijkt er iets mis te zijn in het glasvezelkastje. Geen glasvezelsignaal. De fout ligt dus bij KPN. Ondertussen zit ik wel het hele weekend zonder internet en kan ik geen TV kijken. Ik ben een alleenstaande oudere en dat is dus heel vervelend! Ik begrijp niet waarom KPN geen weekend storingsdienst heeft. De monteur komt pas maandag middag - tussen 13.00 en 17.00 u. Dat betekent dat ik niet kan gaan zwemmen, want ik moet thuis blijven omdat de monteur kan komen. Mijn leven wordt dit weekend en maandag dus bepaald door de KPN!! En ik wil zelf graag baas over mijn leven zijn! 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hallo @Expast ,

Er is in Nederland een groot gebrek aan technisch personeel. En wie kiest er dan voor om in het weekend te werken? Ik begrijp heel goed dat monteurs in het weekend ook bij hun gezin willen zijn. 

Met een afspraak op maandagmiddag ben je al vrij snel aan de beurt!

 

TV en Internet zijn geen eerste levensbehoeften. 

Vind je dat wel? Dan zou je mobiel internet kunnen gebruiken via een smartphone. En je kunt gratis naar vier NPO-zenders kijken via DVB-T2. Kortom : Er zijn alternatieven.  

 

 Dat betekent dat ik niet kan gaan zwemmen,

Ja, dat is wel vervelend. 

 


Nou goed nieuws, kpn heeft zeker ook monteurs rond rijden in het weekend. (Helaas, ik zou graag enkel ma t/m vr werken) alleen soms hebben meer mensen storing dan dat er monteurs rond rijden. Ik hoop voor je dat de monteur morgen de storing oplost.Â