Skip to main content

Vorig jaar 27 april 2022, internet abonnement afgesloten met KPN, nu 1 jaar verder, en nog steeds geen aansluiting!

Nadat KPN 2 x keer een verkeerd team heeft gestuurd, zijn we doorverwezen naar Volker Wessel, maar die laten klanten van KPN volledig in de kou staan, geen reactie op mails, geen opvolging na telefonische afspraken. Dit gaat nu al een jaar zo...

 

Maar helaas reageert KPN ook niet op mails, en krijg ik alleen maar reacties als; excuses en we volgen het z.s.m. op, en dan hoor je niets meer...

 

Kan KPN dit aub een keer oplossen, zodat wij ook van glasvezel kunnen genieten?

 

 

Het laatste bericht van KPN van 21 maart:

 

Geachte heer …., 

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat de aansluiting moeizaam verloopt! Ik heb direct de systemen voor u geraadpleegd en zie dat er gister een opdracht is doorgekomen vanuit de provider. Onze aannemer heeft deze geaccepteerd en zal hiermee aan de slag gaan. Zodra hier een update over is, wordt er contact met u opgenomen.

Onze excuses voor de ontstane vertraging en wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Reza

 


En van deze mails heb ik een hele grote collectie...

 

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Heel vervelend maar hebben helaas nog geen terugkoppeling.

Opnieuw een verzoek gedaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Safa
CSD Frontoffice
+31 (0)88 186 00 48

 

 

 

 

www.vwtelecom.com

 

 


Hoi @Maybe glasvezel . Zo te lezen is het fysieke deel van jouw aansluiting nog niet gereed.

Dat is niet iets waar we jou op dit forum bij kunnen helpen. Dit forum is van KPN de provider.  Wij komen pas in beeld als jouw aansluiting gereeds is gemeld door KPNNetwerk.

Als ik de correspondentie zo lees, zijn de bezig om dat in goede banen te leiden maar ik heb geen inzage in dat dossier.

Daarvoor moet je bij KPNNetwerk zijn. 

https://kpnnetwerk.nl/


Hi Erwin,

Dat klopt, de glasvezel kabel ligt voor de deur en moet naar binnen, en dat weet KPN en dat weet Volker Wessel die in opdracht van KPN het moet doen. Helaas doet Volker Wessel helemaal niets ondanks veel mails, telefoontjes en beloftes die niet nagekomen worden..

Uiteindelijk heb ik een abonnement bij KPN afgesloten, en dat jullie VW inhuren is prima, maar dan moeten ze na 1 jaar wel een keer iets gaan doen, toch?

Omdat we al zo vaak mails hebben gestuurd naar KPN netwerk en VW, en ook vaak gebeld, weet ik niet meer wat te doen?


Ik snap dat je hier terecht bent gekomen.  Het gaat immers om “KPN”.  Helaas is de realiteit anders en zijn KPNNetwerk en KPN de provider(dit forum) twee totaal verschillende bedrijven.  

Dit noem ik even als disclaimer om geen verkeerde verwachtingen te wekken.  Meestal zijn mijn handen gebonden als KPNNetwerk nog niet klaar is.  Uiteraard wil ik wél even meekijken en áls ik iets kan doen, zal ik dat niet nalaten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hi Erwin,

Weet even niet wat er nog toegevoegd moet worden aan mijn profiel?

Volgens mij heb ik alle zaken ingevuld voor het profiel..

 

Groeten,
Wilco

 

 


Kreeg vandaag wel weer een berichtje van KPN netwerk, het zoveelste excuus….

 

Geachte heer, 

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u nog niet bent aangesloten.

Wij hebben de aannemer gebeld en gevraagd om een update hierover. Zij gaven ons aan dat zij deze week de planningen aan het maken zijn en dat als deze bekend is, zij dan contact met u op zullen nemen. Wij hebben hierbij vermeld of dit zo snel mogelijk kan gezien u al een tijdje hierop wacht.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Dominique 

logo-kpnnetwerk.png

kpnnetwerk.nl 

  


Kreeg vandaag wel weer een berichtje van KPN netwerk, het zoveelste excuus….

 

Geachte heer, 

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u nog niet bent aangesloten.

Wij hebben de aannemer gebeld en gevraagd om een update hierover. Zij gaven ons aan dat zij deze week de planningen aan het maken zijn en dat als deze bekend is, zij dan contact met u op zullen nemen. Wij hebben hierbij vermeld of dit zo snel mogelijk kan gezien u al een tijdje hierop wacht.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Dominique 

logo-kpnnetwerk.png

kpnnetwerk.nl 

  

Dat zit er weinig anders op dan dit af te wachten, vrees ik, @Maybe glasvezel 


Ok, dus KPN laat je gewoon stikken, het is mij wel duidelijk geworden...