Skip to main content
Beantwoord

Ik wacht al een maand op de glasvezel installatie

• 26 februari 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

mevrouw,

Ik ben nu al een maand aan het wachten op glasvezel installatie. Al bij elkaar 10 afspraken gehad waar ik 4 maal thuis heb zitten wachten op een monteur. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. altijd een smoes over een onder bedrijf onder aannemer.  Ik ben eigenlijk wel klaar met kpn. Ben zeer benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen op een snelle manier. Ben steeds vriendelijk gebleven aan de telefoon. Nu ben ik echt boos

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@jo jacobs en welkom op de KPN Community. Wat ontzettend zuur dat de installatie zo moeizaam gaat. 😥 Ik snap dat je boos bent. Naast dat je meerdere keren voor niets thuis bent gebleven weet je nu nog niet waar je aan toe bent, dat moet opgelost. 

Ik raad je aan om een klacht over de aanleg van glasvezel in te dienen. Dan wordt er contact met je opgenomen door onze glasvezel afdeling en ik hoop dat de oplossing dan snel in zicht is. 
Excuses voor al het ongemak. Hopelijk duurt het hierna niet lang meer!

Bekijk origineel

2 reacties

• Slimmerik
  • 100 reacties
  • 26 februari 2025

Blijf nog maar even boos hoor, dit gaat bijna bij iedereen zo. Ze komen niks na! Dat is helaas de realiteit.

KPN wilt alles, leveren het uit aan andere bedrijven,  waarbij mensen worden onderbetaald, de taal niet kennen, niet alles goed doen, gewoonweg omdat de meeste nieteens weten wat ze doen.

KPN trekt hun handen ervan terug, je moet maar mailen of bellen naar die bedrijven die zij hebben ingehuurd.  

Maar voor mijn gevoel is dit KPN hun fout!  Het trekt werkelijk netgens naar! Het is schandalig hoe er met de klanten worden omgegaan.

Dus, trek er nog maar tijd, ergenissen en boosheid voor uit.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7527 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hi ​@jo jacobs en welkom op de KPN Community. Wat ontzettend zuur dat de installatie zo moeizaam gaat. 😥 Ik snap dat je boos bent. Naast dat je meerdere keren voor niets thuis bent gebleven weet je nu nog niet waar je aan toe bent, dat moet opgelost. 

Ik raad je aan om een klacht over de aanleg van glasvezel in te dienen. Dan wordt er contact met je opgenomen door onze glasvezel afdeling en ik hoop dat de oplossing dan snel in zicht is. 
Excuses voor al het ongemak. Hopelijk duurt het hierna niet lang meer!

Reageer