Skip to main content

Gompie heeft een systeem ontdekt bij KPN waar ik inmiddels ook in zit. Omdat Gompie de ontdekker van dit doodlopende straatje is geef ik hem graag credits maar hoop ik dat iemand van KPN op dit forum weet wat daar mis ging. 

Vanaf half november (het moment dat de glasvezel administratief bestond zit ik in het hoekje: 

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Hier:

  • 23 november glasvezel gekregen 
  • 22 december bevestiging sms Volker Wessels (KPN Glasvezel) dat ze morgen weer komen 
  • 24 december (ivm niet eerder kunnen de aansluiting gecontroleerd - was al aangesloten is een foto gemaakt)
  • 24 december 17:00 Hussel upgrade 1GB gedaan daarbij Ziggo Sport opgezegd en nog wat abbo wijzigingen gemaakt
  • 27 december zou dit in gaan
  • 28 december niets
  • 29 december gebeld / twitter contact / dagen zitten bellen en vragen
  • 21 Januari. Na veel over en weer gebel een monteur op bezoek gehad met de mededeling dat hij Genexis N-GPON?? wel geinstalleerd had maar dat de activatie app geen code had want hij had een lege werkbon. Dus weer verwijderd en terug naar start. Binnen 5 dagen zou ik opnieuw horen
  • Meteen gebeld om te vragen hoe nu verder. Na veel over en weer gebel met een mega vriendelijke medewerker uit het Oosten van het land nu weer op een dwaalspoor. 

Ga ik ooit 1GB internet krijgen? Of moet ik Ziggo bellen dat ik zelf wel ga graven van Rotterdam tot Gouda voor een exclusieve aansluiting. Ik snap het niet meer. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Monteur komt het volgende week dinsdag opnieuw aansluiten om de 1GB ook te kunnen bereiken. Vooralsnog ga ik er vanuit dat dit gaat lukken. 

Wat betreft de onnodig gemaakte kosten deze zijn dus nu gestopt. 

De aansluiting is binnenkort 1GB of niet in het geval dat het niet lukt blijf ik hangen op 200 MB het is opzich snel genoeg voor de meeste zaken.

Als het wel lukt hoop ik dat de financien nog op orde komen.


1GB / 1GB (ofwel eigenlijk 850 om 850) werkt nu alleen het geld nog terug.


@WvanWaas ik denk dat het voor een vergoeding handig is het gebruikelijke proces te volgen. Het formulier op onze website ziet alleen of er een algemene storing is geweest. Het is in dit geval dus beter even te bellen. Dan kan de medewerker het met je doornemen en een oplossing aanbieden. Kan je hier laten weten of het daarmee gelukt is?