Skip to main content

Beste allen,

ik wacht al bijkans 2 weken op internet en tv. De instalatie monter is langsgeweest alles was keurig. Heden na bijkans 6 keer bellen is de netwerk monteur langs geweest. Die gaf aan dat er buiten mijn appartement een storing is en was ie weg. Nu de vraag hoe verder? Ik ben nog steeds verstoken van internet en tv. Een ieder van klanten service schuift het op naar een andere afdeling maar uiteindelijk ben jij als klant nimmer geholpen.

 

mvg

viresh

 

 

Goedemorgen @Viresh

Heel erg vervelend dat je door een storing geen Internet en TV hebt en het onduidelijk is hoe of wat verder 😔. Is dat nu nog steeds zo of is er intussen al meer duidelijkheid?

Heden na bijkans 6 keer bellen is de netwerk monteur langs geweest. Die gaf aan dat er buiten mijn appartement een storing is en was ie weg.

Een storing buitenshuis, is een storing aan het netwerk en dit soort storingen moeten verholpen worden door de netwerkwerkbeheerder: KPN Netwerk.

KPN Netwerk is een onderdeel van KPN, wél onafhankelijk. 
De opdrachten welke KPN Netwerk behandelt, worden ‘provider-neutraal’ uitgevoerd . Dit betekent dat zij alle providers hetzelfde behandelen, en zij dus niet 1 provider prioriteit boven de andere (mogen) geven. Wanneer KPN Netwerk werkzaamheden uitvoert zal de status hierover ook enkel bij hen op te vragen zijn, de aangesloten provider krijgt enkel de afmelding wanneer de werkzaamheden voltooid zijn.

Wat wij als provider voor je kunnen betekenen, is het aanbieden van een noodbundel of, mits op voorraad, noodpakket. De noodbundel kunnen wij uitsluitend activeren op KPN mobiele abonnementen. Heb je dit al aangeboden gekregen?


hoi Shyrin,

ik heb een dag na de melding contact gehad met een hele vriendelijke medewerker aan de lijn gehad.

op 4-4-2022 worden werkzaamheden verricht buiten ons appartement want er is sprake van een glasvezelbreuk. intussen heb ik een noodpakket ontvangen waar ik voorlopig mee overweg kan.

ik hoop spoedig mogelijk optimaal gebruik te kunnen maken van internet en TV.

 

mvg

Viresh


Super, ben blij om dit te lezen! Ik hoop en ga er ook vanuit dat je op korte termijn weer gebruik kunt maken van onze vaste diensten. 

Laat je het weten, zodra je weer een update hebt? Voor nu een fijn weekend toegewenst!


Hi,

Volgens de planning zou de onderaannemer vandaag werkzaamheden verrichten en zou ik signaal moeten hebben.

als het gelukt Laat ik het zeker weten.

mvg

viresh 


Hi shyrin,
update: ik zou vandaag signaal moeten hebben voor wifi. Helaas kom ik net thuis aan, modem herstart etc. Echter is het gewenste resultaat uitgebleven.

 

mvg

viresh


Jammer dat de storing nog niet verholpen is. Heb je een terugkoppeling van de onderaannemer ontvangen en is het duidelijk wat het vervolg nu is?


hi Shyrin,

ik heb gister wederom gebeld. nu komt er morgen (weer) een monteur langs. dat was op aangeven van de medewerker. dus die staat ingepland voor morgen. ik hoop dat het morgen werkt anders weet ik het ook niet meer. het duurt nu wel veel te lang. sinds 20 maart ben ik bezig.

 

mvg,

Viresh


We zijn nu een aantal dagen verder: wat is nu de stand van zaken @Viresh


Hoi Shyrin,

ik had donderdag een afspraak met de monteur. Verlof opgenomen en de hele dag gewacht. Helaas is die niet verschenen later na 3 keer bellen bleek dat er geen monteur nodig was maar dat de onderaannemer die buiten de werkzaamheden moet verrichten pas de 22ste komt. Tjah nu maar wachten op 22 april en hopen dat ik internet heb. Dat is momenteel de stand van zaken.

 

mvg

viresh


hoi Shyrin,

update: mij was verteld dat ik den 22ste niet thuis hoefde te zijn (kan klantenservice) en dat de onderaannemer buiten werkzaamheden zou verrichten. Toen ik echter in de avond thuiskwam zag ik een brief met gemist in de bus. sjah wat verwarrend. dus nu heb ik een balafspraak gemaakt en de onderaanemer gemaild. ik weet even niet hoe verder. inmiddels is het al 5 weken dat ik geen internet heb mijn noodpakket doet het al 2 weken niet meer (ondanks herhaaldelijk bellen). ik snap het nu niet meer. is bijkans 5 a 6 weken dat dit speelt. mijn vraag nu hoelang nog? 

 

mvg,

Viresh


Hmmm… 🤔
Ik wil mijn best doen om te kijken of ik een update kan achterhalen: slag om de arm aangezien dit buiten ons, KPN serviceprovider, gaat. Het noodpakket heb je van ons gekregen? Waar bestaat het noodpakket uit: Digitenne en/of een mobiele router?

Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? In ieder geval graag het klantnummer en jouw postcode en huisnummer en graag hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt! Alvast bedankt!


hoi Shyrin,

vrijdag j.l. is een monteur van kan langsgeweest en die gaf aan dat er inderdaad nog geen signaal naar binnen toe komt. Ik heb contact opgenomen met KPN netwerk die gaven inderdaad aan dat de “ticket” nog niet is vrijgegeven door de onderaannemer. Ik heb vervolgens de onderaannemer gebeld en die gaf aan dat ik maandag terug kan bellen (overigens heel klantvriendelijk). dus of er gaat ergens iets mis binnen de communicatie met kpn. want pas als de onderaannemer vrijgeeft kan Netwerk mijn internet activeren. dus al met al morgen hoor ik van de onderaannemer hoe verder. 

ja ik maak gebruik van een noodpakket maar het valt steeds weer uit en het bereik is best beperkt. maar goed ik hoop dat dit alles binnen een week optimaal werkt. 

ik zal idd via het forum profiel alles noteren.

 

bij voorbaat dank,

Viresh


Ik begrijp dat het onze backoffice al contact met je heeft opgenomen en navraag voor je heeft gedaan bij KPN Netwerk. Het balletje rolt al, laten we hopen dat het snel afgerond is.

Een noodpakket is inderdaad beperkt en puur bedoeld om te behelpen. Ik heb op de mobiele nummers binnen jouw abonnement een weekbundel van 100GB toegevoegd: als deze op is en je kunt nog niet online via jouw vaste verbinding, laat het dan alsjeblieft weten!


Beste,

update: internet en TV zijn in het weekend reeds geïnstalleerd. wat een opluchting. 

Nogmaals dank voor de ondersteuning in de afgelopen periode.

 

mvg,

Viresh


Héél erg fijn om te lezen dat de diensten nu eindelijk werken! 😃👌🏾

Geen dank, ben blij met deze terugkoppeling! Mochten er nog vragen zijn of je loopt ergens tegen aan, dan weet je ons te vinden!


Top! Dankje


Thanku!