Skip to main content

aanbieding van  Microsoft Surface Go 3 wil hier ook gebruik van maken als klant!

anders doe ik misschien een overstap van kpn naar….

mvg rob.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Stap dan maar gewoon over. Want je gaat het nooit voor elkaar krijgen dat je als bestaande klant zo'n ding krijgt.


Hallo @Rob Denekamp, welkom. 

Zoals @Nick83 al aangeeft is de aanbieding enkel voor nieuwe klanten. Als klant heb jij destijds ook een welkomscadeau of aanbieding ontvangen. 


marktplaats 250 euro  nieuw in de doos..


Wanneer krijg je de surface go 3 geleverd? Ik heb hem  eind januari kpn alles in 1 genomen maar niets ontvangen tot de dag van vandaag.


Wanneer krijg je de surface go 3 geleverd? Ik heb hem  eind januari kpn alles in 1 genomen maar niets ontvangen tot de dag van vandaag.

Waarom vraag je dat aan mij ik ben ook gewoon klant met mijn https://gsmversterkers.nl website en op kantoor glas. Ik heb hem al lang binnen 1 week was hij er, terwijl me werd verteld dat het tot 2 weken kon duren.  Het kan zijn dat ze op zijn of de aanbieding is verkopen of je hebt online gekozen voor een andere korting zoals wifi repeaters.  Anders zou een belletje gewoon genoeg moeten zijn. Ik stuur meestal eerst een support aanvraag en verzoek tot bellen. Maar je kunt ook gewoon bellen.


Stap dan maar gewoon over. Want je gaat het nooit voor elkaar krijgen dat je als bestaande klant zo'n ding krijgt.

Lijkt me ook vrij logisch toch, en de tablet is nou niet dat je zegt WOW.. hij is vrij langzaam.. Uit eigen ervaring sprekend dan.


Ik was een tevreden klant van XS4ALL en ben zonder welkom cadeau overgezet naar KPN. En nee geen welkom cadeau bij XS4ALL gehad. Die had dit soort aanbiedingen niet nodig om klanten binnen te halen.


Kans is groot dat u ook een tevreden klant van kpn wordt. Zoveel veranderd er namelijk niet. Als u het welkomstcadeau zo belangrijk vond had u eerder over moeten stappen. 


Hallo @nosma als je zelf overgestapt was van xs4all naar KPN was je als nieuwe klant beschouwd en kon je van een aanbieding gebruik maken.

Bij de automatische overzetting van xs4all naar KPN wordt je als bestaande klant beschouwd, dat was 2 jaar terug bij Telfort niet anders.