Skip to main content

Ik wilde graag een extra 4ktv ontvanger bij mijn bestelling. Gebeld maar dat kan je alleen nadat de monteur geweest is bestellen, ook niet op te halen in de winkel. Zit je dus 4 dagen zonder tv boven. Jammer dat ze dat niet eerder aangeven. Iemand hier ervaring mee?

Waarom heeft u bij het bestellen niet meteen aangegeven dat u 2 ontvangers wilde?

U kunt boven misschien via Chromecast kijken? Of via de app op de smarttv? 


Tja, hier alleen een ontvanger op het hoofdtoestel. De 2 andere via een streamingapparaat. Eén chromecast en één met een streamingbox.
Voordeel: beiden gaan via wifi. En hebben geen maandelijkse huur à € 5 per ontvanger.


Waarom heeft u bij het bestellen niet meteen aangegeven dat u 2 ontvangers wilde?

U kunt boven misschien via Chromecast kijken? Of via de app op de smarttv? 

Tja wel aangegeven aan de verkoper.maar niet op bestelling terecht gekomen. Vind het allen raar dat je en je bestelling niet kan wijzigen en eerst moet wachten op je bestelling voor je een extra kunt bestellen. Dank voor je bericht

 

 


Verkoper aan de deur? 


Verkoper aan de deur? 

Yep


Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen. 

Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken. 


Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen. 

Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken. 

Dank jewel jeroen goede tip.