Skip to main content

Chatten met een persoon

Hoi @Ivor2 ,

Dat kan sinds vorig jaar niet meer.Je kunt wel KPN bereiken via dit forum, Facebook en telefonisch via 0800-0402.

 

Wat is je vraag/probleem precies?


Werk jij bij kpn? 


Deze wereld word wel steeds mooier..... binnenkort spreekt niemand meer met niemand. Kan niet wachten op deze asociale tijdperk


Als ik een bedrijf bel en hoor, weet je dat je alle antwoorden ook op onze site kan vinden? Denk ik altijd joh wees toch eerlijk en zeg gewoon hetvolgende: persoonlijk contact is zo 2019, praat met een computer of chatbot en stop met ons bellen


Ik werk niet bij KPN, maar er zijn wel KPN medewerkers actief op dit forum.

Wat is je probleem precies?Hier kunnen we je vast helpen, en je hebt gewoon persoonlijk contact😉

 

En ja, ik had zelf ook liever gezien dat chatten nog steeds mogelijk was.Maar ik neem zelf , als het nodig is, via Facebook contact op.Dat bevalt goed en de medewerkers zijn kundiger dan voorheen via de chat.

 

 


Iemand goede ervaring met snel contact via Facebook?

Werkt dit wanneer je zoekt naar een manier z.s.m. antwoord te krijgen op een vraag, wanneer je met een chatbot er na een half uur nog niet uitkomt en uiteindelijk op terugbel afspraak uit komt voor twee dagen later, de bel lijn gesloten is en er blijkbaar geen persoonlijk contact op chat mogelijk is terwijl dit door chatbot wel werd aangegeven ( tekst : inloggen op mijn kpn daar kan je je vraag stellen op forum of contact krijgen via persoonlijke chat)

Of is proberen via facebook op dit tijdstip ook verspilling van tijd en energie, die inmiddels aardig op aan het raken is 🥴

Ben benieuwd , en mijn waardering is groot bij reactie 🤗

 


Iemand goede ervaring met snel contact via Facebook?

Werkt dit wanneer je zoekt naar een manier z.s.m. antwoord te krijgen op een vraag, wanneer je met een chatbot er na een half uur nog niet uitkomt en uiteindelijk op terugbel afspraak uit komt voor twee dagen later, de bel lijn gesloten is en er blijkbaar geen persoonlijk contact op chat mogelijk is terwijl dit door chatbot wel werd aangegeven ( tekst : inloggen op mijn kpn daar kan je je vraag stellen op forum of contact krijgen via persoonlijke chat)

Of is proberen via facebook op dit tijdstip ook verspilling van tijd en energie, die inmiddels aardig op aan het raken is 🥴

Ben benieuwd , en mijn waardering is groot bij reactie 🤗

 

Dit forum is een redelijk goed en medium als je niet direct een medewerker nodig hebt maar de community je ook kan helpen. Facebook werkt redelijk snel en anders kan je ook bellen met 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker nodig hebt.


KPN heeft een webcare afdeling die ook in het weekend in de avonduren beschikbaar is @Roostenthij. Tevens kun je jouw vraag kwijt hier op het forum. Op het forum helpen klanten elkaar en indien nodig springt er een medewerker van KPN (moderator) bij.Â