Skip to main content

Ik wil graag een factuur van de twee superwifi punten die ik heb besteld. Mvg

Goedemiddag @Anne300, dat kan vast geregeld worden! 

Waar heb je de SuperWifi punten aangeschaft? Via onze webshop of in één van onze winkels? Je rekent dan namelijk direct af en je krijgt dan een factuur bij je bestelling/ digitale bon.
Vragen met betrekking tot bestellingen via de webshop kun je stellen aan Ceva Logistics: 070-301 39 88. Ceva Logistics is te bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.

Als jij de SuperWifi punten hebt aangeschaft via onze vernieuwde Wifi Manager tool, dan worden de eenmalige kosten opgeteld bij de eerstvolgende maandelijkse factuur van KPN Internet. 


Dag Shyrin, via de WiFi manager tool. Kreeg geen enkele bevestiging van bestelling of factuur. Kan ik de factuur nog krijgen voordat ik betaal? Grt


Hallo @Anne300 , zoals @Shyrin_  schreef, worden ze vermeld op de eerstvolgende factuur na ontvangst van de apparaten en de betaling verloopt dan ook zoals gewoonlijk met die factuur,meestal aut.incasso.

 


@JanD het is toch wel vreemd dat @Anne300 helemaal geen bevestiging heeft gehad....


Dank voor jouw reactie, @Anne300! Nee, de factuur kun je niet eerder krijgen: bij een bestelling via de Wifi Manager is het echt afwachten totdat je de maandelijkse factuur ontvangen hebt. Op basis van het klantnummer in jouw Forum profiel zie ik dat je rond de 10e van de maand de maandelijkse factuur ontvangt, dus de SuperWifi punten zullen gefactureerd worden op de factuur van september.

@JanD het is toch wel vreemd dat @Anne300 helemaal geen bevestiging heeft gehad....

Dat is inderdaad vreemd, want ons bestelsysteem stuurt vrijwel meteen een bevestiging per e-mail. Is deze misschien in de Spam/ongewenste postvak terecht gekomen? Ik heb in ieder geval de bevestiging opnieuw naar je verzonden. Mocht je de SuperWifi punten willen retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen op basis van de bevestiging in één van onze winkels. 
 

Ondanks dat je de bestelling zelf in orde maakt via de Wifi Manager, zou ik het zelf prettig vinden als het aantal bestelde SuperWifi punten met het totaalbedrag toch nog genoemd zou worden in de bevestiging, dus dat neem ik intern mee als verbeterpunt.


Hallo Shyrin, het gaat mij ook om dat totaalbedrag. Ik heb bij de aanschaf wel het bedrag gezien, maar niet in de bevestiging en ik lees op dit forum allerlei andere prijzen. Als ik het pas in september op de factuur lees, kan ik het niet meer terug sturen. Ik wil dus nu graag weten welk bedrag er in rekening wordt gebracht. Kun jij mij dat laten weten.Grt Anne 


Ja, hoor natuurlijk: 2 KPN SuperWifi punten (startpakket) van €199,00 voor €59,00!Â