Skip to main content

Ik wil de superwifi punten retourneren, volgens Ceva moet dit via KPN, hoe moet ik het doen? Ceva gebled maar daar hoorde ik dat ik dat rechtstreeks met KPN moet regelen omdat de kosten daarvoor via de maandelijkse rekening worden geïncasseerd.

Hallo @AftersCat , als je ze in de KPN-winkel gekocht hebt in originele verpakking met aankoopbon teruggeven. Elders gekocht, zie de retourinstructies die er bij zitten.

 


Hallo @AftersCat 

Hoe je gekochte apparatuur moet terugsturen hangt af van hoe ze zijn aangeschaft.
Zie de info op deze pagina https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/ 

In de winkel, bij een monteur of telefonisch gekocht?

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur, telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had ?
Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

 

Bij apparatuurvoorthuis.kpn.com gekocht?

Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een wifiversterker, een chromecast of een DECT-huistelefoon, gekocht bij de webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen?

Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit.
Je hebt je bestelnummer nodig.
Kom je er niet uit? Bel dan het nummer wat in de brief of mail staat.


Tja, als je de retour instructies volgt van het pakket dan krijg je van Ceva Logistics te horen dat er alleen artikelen worden behandeld die via de webshop zijn gekocht en niet via KPN zelf. De klantenservice gebeld en die verwijst je naar Ceva. Na een hoop uitleggen omdat ik geen webshop of winkelfactuur heb kreeg ik een retourdoos met nummer en heb de set teruggestuurd op 18 augustus 2021. Tot op heden nog geen bevestiging van ontvangst en dus ook nog geen restitutie van het aankoopbedrag. Gelukkig heb ik het bewijs van ter post bezorging goed bewaard. Op 19 augustus is het pakket ontvangen/overgedragen zoals PostNL dat noemt door/aan de geadresseerde, Ceva.