Skip to main content
Antwoord

Ik wil een extra wifi adres aanmaken op mijn Experia Box V10

• July 2, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil voor mijn EZVIZ camera’s een gast WiFi adres aanmaken is dit handig om te doen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@George Voogt, het hangt er een beetje vanaf welke versie van de software je op jouw V10 hebt inderdaad. In de oude software van de V10 is er geen optie om een Extra Wifi netwerk in te stellen. Wel kan je de 2.4 GHz en 5 GHz daar een verschillende naam geven: 

Dat kan helpen omdat sommige apparatuur alleen met 2.4 GHz overweg kan en niet met 5 GHz. Door de namen te splitsen kan je de camera op het 2.4 GHz netwerk forceren.

Als je al wel over bent naar de nieuwe software hoeft het niet op die manier, daarmee kan je wel een Extra Wifi netwerk aanmaken: 

Lukt het daarmee?

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 2, 2025

Beste ​@George Voogt , welke firmware heeft jouw V10, het is toch een V10

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Ik heb de ecpariabox v10

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 2, 2025

Beste ​@George Voogt als je probeert in te loggen in de modem zie je dan een simpele inlogpagina of een inlogpagina met de afbeelding van je modem?

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@George Voogt, het hangt er een beetje vanaf welke versie van de software je op jouw V10 hebt inderdaad. In de oude software van de V10 is er geen optie om een Extra Wifi netwerk in te stellen. Wel kan je de 2.4 GHz en 5 GHz daar een verschillende naam geven: 

Dat kan helpen omdat sommige apparatuur alleen met 2.4 GHz overweg kan en niet met 5 GHz. Door de namen te splitsen kan je de camera op het 2.4 GHz netwerk forceren.

Als je al wel over bent naar de nieuwe software hoeft het niet op die manier, daarmee kan je wel een Extra Wifi netwerk aanmaken: 

Lukt het daarmee?