Skip to main content

Is het mogelijk om een nieuwe modem aan te vragen 

de modem die ik nu heb (een V8) valt iedere keer weg 

ik heb al meerdere dingen gedaan ook via klanten service maar het word er niet beter op 

Is het mogelijk dat ik een nieuwe modem krijg 

want die van mij valt steeds uit of in storing en kan dan dus geen tv kijken of op internet 

ik heb al eens een controle uitgevoerd via de klantenservice en daar kwam uit dat er niets aan de hand was maar heb er nu stads last van 

het gaat om de V8 modem 


Admin: dubbele topic samengevoegd


Goedenavond @Rene_26, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk komt er snel een oplossing voor u!


Welkom bij ons op het forum @Rene_26. Wat valt er precies uit bij het modem? Gaan er bijvoorbeeld op dat moment lampjes uit op het modem of gebeurt er iets anders? Het kan ook zijn dat de verbinding naar het modem wegvalt en dan heb jij niets aan een nieuw modem, het probleem blijft dan. Zou je dat kunnen toelichten? Als je ook je profiel volledig invult zoals fame al noemt kan ik ook met je meekijken.


De modem valt uit en alle lichtjes gaan uit en blijven tot dat ik hem reset


Dank je voor de toelichting en de gegevens @Rene_26, ik heb daarmee de verbinding nagekeken en die ziet er t/m het modem wel goed uit. Dat alle lichtjes uitgaan doet vermoeden dat het modem niet goed meer is, dus ik stuur je een nieuwe toe. In een privébericht stuur ik je hier de details over.


Dankjewel ik hoop dat het dan beter gaat worden