Skip to main content

Ik wil facturen opvragen van 2020

admin: privacygevoelige gegevens verborgen

Zet alle openbare informatie in een profiel en alsjeblieft niet hier. Iedereen kan dit meelezen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


excuses.. ik dacht dat ik een keuze kon maken tot een inzage in een forum met meerdere of individueel. Ik moet nog een hoop leren.. Bedankt voor het weghalen. MVG. Waar kan ik de vraag het beste plaatsen? 


Hallo @PRCOMM , je kunt je vraag hier gewoon stellen, alleen géén privégegevens plaatsen.

 


OK, ik wilde vragen of ik voor een mobiel  abb. de facturen kan opvragen voor heel 2020 . deze kan ik niet meer tot heel 2020 downloaden. Mvg 


Hallo @PRCOMM hoever kun je terug als je het via de app MijnKPN doet?


Hi @PRCOMM en welkom op ons forum!

Een deel van jouw gegevens is al op prive gezet en kan alleen nog door mij als moderator worden gelezen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Tenaamstelling contracten, geboortedatum contractant, postcode/huisnummer en bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan voor jou?

Om nog wel even op de vraag van @JanD terug te komen, tot hoe ver kun je de facturen nog zien?


Goede morgen Nico,  tot januari 2021 kan ik deze inzien.  Ik zal mijn forumprofiel invullen. en grote dank voor de support. MVG Lisette

 


Goede morgen Nico,  tot januari 2021 kan ik deze inzien.  Ik zal mijn forumprofiel invullen. en grote dank voor de support. MVG Lisette

 

Super, dankje. Nog een laatste vraag, zou je in jouw profiel bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres nog kunnen plaatsen waar ik de facturen naar toe kan sturen? Ik zie namelijk meerdere e-mailadressen staan. 


Bij deze. En alvast enorm bedankt, MVG 


Dan bij deze dat ik jou zojuist 2 e-mails heb verzonden. 1 met alle mobiele facturen en 1 met alle vaste facturen.