Skip to main content

ik ben verhuist naar swafert . IK WIL WEL GLASFEZUL MAAR WAT KOST DAT EN WAAR IS HET GOED VOOR .   WAAROM IS GLASFEZUL GOED VOOR HEB IK MEER CENDRES    

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt + privégegevens verwijderd

Hoi @mercedes123, welkom bij ons op het forum. Glasvezel is net zoiets als de koperverbinding, het is de manier waarop het signaal naar jouw huis komt. Het basis abonnement kost op beiden evenveel, daar is geen verschil tussen. Ook de tv zenders zijn gelijk.

Je kunt zowel de internetsnelheid als de tv zenders uitbreiden door extra's aan te zetten. Bij glasvezel zijn hogere internetsnelheden mogelijk dan bij de koperverbinding.

 

Als je meer informatie wilt over wat er precies in de verschillende abonnementen zit, kan je hier kijken:

 


7 maart ga ik verhuizen naar *** *** *** *** *** *** !  ik woon nu  *** *** *** *** ***  !    en ik wilglasvezel voor tv en internet

 

Admin: privégegevens verborgen, deel die nooit openbaar op internet


We hebben je gegevens verwijderd uit je bericht @mercedes123, in verband met privacy is het belangrijk dat je je privégegevens nooit openbaar op internet deelt. Ik zag dat je ook in een ander topic had gereageerd hierover. Dat hoeft niet, we zijn hier al in gesprek.

Via het forum kunnen we geen bestelling doen, je kunt een bestelling doen via onze website of telefonisch: 0800-0402.