Skip to main content

Even een vraag want ik kan alleen compensatie vinden voor als er in de buurt een storing is met internet.

In Juli heb ik KPN internet aangevraagd aangezien ik al meer dan 20 jaar klant ben voor mobiel telefonie bij KPN dacht ik, misschien word het tijd om ook internet van jullie te nemen.

Ik heb het geweten, een hoop gedoe en bijna 2 maanden nauwelijks internet (wegvallende verbindingen, herstartende modem, geen internet, traag en instabiel internet).

Bij het aansluiten ging het al mis en daarna veel contact met jullie gehad, 2e lijns en er zijn nog externen bij het huis geweest voor doormetingen binnen en buiten. 

afijn, gelijk vanaf het begin een slechte ervaring met KPN internet maar gelukkig lijkt het uiteindelijk opgelost te zijn. Toch heb ik bijna 2 maanden stress er van gehad ook omdat ik vanuit huis werk maar ik heb wel de volle pond moeten betalen die 2 maanden en dat voelt niet helemaal lekker.

Ik wil daarom dus compensatie in wat voor vorm dan ook voor deze ervaring maar ik heb geen idee waar ik hiervoor terecht moet.

Kan iemand bij op weg helpen?

Je zou kunnen beginnen met het bellen naar de klantenservice via 0800-0402 en wellicht ook via  Klacht indienen | KPN je klacht indienen.