Skip to main content

Kan ik iemand vragen om in contact te komen met een MENS? Mijn wifi aansluiting is waardeloos.

Als ik via de site de test wil doen geeft het aan dat ik niet verbonden ben met een netwerk………..

Spotify wordt steeds onderbroken, streamings lopen vast, mn laptop stopt regelmatig.  Bij aanleg door KPN monteur had ik nog 2 wifi ‘namen’ H2…… en H5……

de H5 is al een jaar verdwenen. Drama.

Hallo @Ron Vijfhuizen ,

Je kunt KPN bereiken via het gratis nummer 0800-0402.

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Slecht wifi wil niemand meer dus goed dat he aan de bel trekt. Kan je iets meer vertellen? Welk type modem heb je? Gebruik je wifi versterkers? Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? Heb je tv van kpn? Heb je de Wifimanager  al gedaan? Zoniet klik dan op de groene tekst. We hopen snel wat van je te horen.


wifimanager gedaan, tot ik de melding krijg niet met een kpn netwerk verbonden te zijn,….. 

anyway, ik heb via de chat een medewerker bereikt die wat dingen ging testen. Ik heb geen idee wat het resultaat is, omdat mijn wifi eruit vloog.

Ikwacht t nu maar even af


Roep maar als het fout gaat dan gaan we je helpen. 


Ha @Ron Vijfhuizen, welkom! Noordzee geeft je de juiste manieren om een mens, zoals je het zelf zo mooi zegt, te bereiken. Fijn om te zien dat dat daadwerkelijk gelukt is! Wat Joep1965 zegt is ook belangrijk: mocht je er toch niet helemaal uitgekomen zijn en nog willen dat de community meedenkt: laat het gerust weten en deel dan meteen wat meer informatie met ons 🙂.