Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag de afspraak met de installatiemonteur annuleren, dit lukt niet via de website

• January 6, 2022
  • 8 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik wil graag de afspraak met de monteur annuleren, dit lukt niet via de website.
Heb alles zelf aangesloten en werkt naar volle tevredenheid.

Beste antwoord door Ron van Schaik

Annuleren niet meer nodig. Monteur gesproken hij is uiteindelijk ook niet langsgeweest. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Ron van Schaik, als jij jouw profiel invult, dan duik de systemen in om de afspraak te annuleren, mocht dit nog nodig zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 10, 2022

Annuleren niet meer nodig. Monteur gesproken hij is uiteindelijk ook niet langsgeweest. 

• Nieuwkomer
  • October 2, 2022

ik wil afspraak met monteur afzeggen

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik ook!

Piet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je hebt een e-mail gekregen met een link naar de KPN website. Via de link kun je de afspraak herplannen. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Jeroen_dB Is het ook mogelijk om een afspraak met een monteur te annuleren?

Piet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Voor jouw tante kan ik de monteur niet annuleren. Er zit een verplichte monteur in de wijziging van het abonnement. Enige manier om te annuleren, is door de gehele wijziging te annuleren @P.J.M. van der Vooren 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Jeroen_dB Zojuist contact gehad met een KPN-medewerker op 0800-0402, en alles is alsnog naar tevredenheid geregeld.

Piet.