Skip to main content

In de afgelopen 2 weken 4x zonder internet & tv thuis gezeten.

 

tot 2 x toe op de dag dat ik thuis werk..

 

Storing was 2x een hele dag, en 2 x savonds een paar uur..

 

interner bundel van de telefoon dus op, extra bundel gekocht ( al tegen mijn zin in want had wel iets van kpn verwacht na doe lange storingen ) nu vanavond weer storing en ook die extra bundel is op.

 

de vraag is of hier war aan word gedaan? Minimaal tot einde van de maand onbeperkt internet mag ik hopen, en wat terug van de kosten? ( die gaan namelijk ook elk jaar omhoog en de kwaliteit lijkt alleen maar minder te worden..

Hoi @Richard Romkes, welkom op het KPN Forum!

Balen dat je de afgelopen tijd een paar keer zonder internet en televisie hebt gezeten. Lastig als je thuis moet werken. Helaas kan een storing nou eenmaal voorkomen. Hoe goed we ons best ook doen om het te voorkomen.

Het gebeurt soms dat je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst. In dat geval heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.

Je zegt 2 dagen een hele dag geen diensten te hebben gehad. Voor die 2 dagen kan ik je een vergoeding aanbieden voor 1/30e van de abonnementskosten per dag. Dus in totaal 2/30e van je abonnementskosten kan ik vergoeden.

De kosten voor het aanschaffen van een Extra Bundel kan ik niet vergoeden. Hoewel ik het snap, is het wel jouw eigen keuze geweest om een Extra Bundel te kopen.

Ik wil je in ieder geval vragen je forumprofiel in te vullen met: je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt. Dan vergoed ik de abonnementskosten voor je.