Skip to main content

Op 8 oktober as gaan we verhuizen en zou graag voor 9 oktober een monteur willen reserveren, maar dit gaat niet met het systeem. Waar kan ik dit online plannen of bellen met iemand?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Op 8 oktober as gaan we verhuizen en zou graag voor 9 oktober een monteur willen reserveren, maar dit gaat niet met het systeem. Waar kan ik dit online plannen of bellen met iemand?

Hallo @reneevers,

Snelste is dan om te bellen met 0800-0402 en door te geven dat je een verhuizing wilt doorgeven. Dat is op dit moment de snelste manier. 


Op 8 oktober as gaan we verhuizen en zou graag voor 9 oktober een monteur willen reserveren, maar dit gaat niet met het systeem. Waar kan ik dit online plannen of bellen met iemand?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik beantwoord toevallig net ongeveer dezelfde vraag.

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

 


Hoi @CorL, bij een verhuizing kun je altijd beter even bellen omdat er administratief het een en ander geregeld moet worden!


Hoi @CorL, bij een verhuizing kun je altijd beter even bellen omdat er administratief het een en ander geregeld moet worden!

Thomas,

Misschien kan je dat dan ook aan je collega’s doorgeven. Verhuizen staat toch echt op die pagina. 

“Ben je een nieuwe klant, ga je verhuizen”


De informatie op deze pagina is wel relevant voor verhuizende klanten maar als je doorklikt voor de installatie variant van de monteur word je ook verwezen naar 0800-0402 :)


@Thomas ik ga het niet eens controleren. Maar dan blijft de link die ik gaf dus nog steeds relevant. :wink:

 


daar heb je helemaal gelijk in!


Op 8 oktober as gaan we verhuizen en zou graag voor 9 oktober een monteur willen reserveren, maar dit gaat niet met het systeem. Waar kan ik dit online plannen of bellen met iemand?

Hallo @reneevers,

Snelste is dan om te bellen met 0800-0402 en door te geven dat je een verhuizing wilt doorgeven. Dat is op dit moment de snelste manier.