Skip to main content

Ik heb gisteren n.a.v. een voorstel wat mevr. de Visser mij gedaan heeft n.a.v. mijn meeverhuizing van jullie dienstverlening, drie keer getracht telefonisch contact met jullie te krijgen. Na eerst zeker een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik steeds een andere medewerker, die me vervolgens wilde doorverbinden met een collega en dan werd de verbinding tot 3x toe verbroken. enorm frustrerend en tijdrovend. Vervolgens getracht jullie te mailen maar dat kan dus niet, moet via dit forum.

Mijn voorkeur gaat uit naar persoonlijk contact dus wellicht kan eéén van uw medewerkers mij een privebericht sturen?

Hi @KPNgebruiker1, welkom op het Forum! Op het Forum willen wij, op de privacy gevoelige gegevens na, altijd zo veel mogelijk openbaar communiceren. Dit is omdat het Forum is ingericht om van elkaar's situaties te leren en elkaar verder te helpen.

Kun je mij vertellen wat de reden is dat je contact wilde leggen? Is er iets mis gegaan tijdens de verhuizing of zijn er nog vragen blijven liggen? Als je ze hier stelt en mij de situatie uitlegt, kijk ik met je mee. Kun je daarnaast jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het gaat dan om de volgende gegevens:

  • Naam op het contract
  • Geboortedatum
  • Oude postcode en huisnummer
  • Nieuwe postcode en huisnummer

Beste @KPNgebruiker1, heb je inmiddels toch op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Reageer