Skip to main content

Beste,

Voor mijn Telfort thuis zou ik graag mijn facturen van de afgelopen 3 maanden willen downloaden, maar deze krijg ik online niet te zien. Het lukt mij ook niet om dit product te koppelen aan mijn account. 

Op de Telfort site wordt verwezen naar de KPN site en kan ik het niet meer vinden. 
vriendelijke groet

Steven

Hallo @StevenG , dan is de migratie van jouw TFT-account naar KPN nog in gang. Wacht 1 of 2 dagen dan kun je in MijnKPN alles weer zien.

 


Welkom bij ons op het forum @StevenG, dat klinkt inderdaad alsof jouw migratie nog niet helemaal was afgerond, of jouw Thuis pakket was nog niet gekoppeld aan MijnKPN. Zijn de facturen nu wel te zien? 

Als je ze nog niet ziet kan je na het inloggen op MijnKPN kijken op de productpagina. Zie je het Thuis pakket daar wel staan? Als dat niet zo is, kan je die daar koppelen, zodat alles in beeld komt. Lukt het daarmee?


Hoi @StevenG, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het downloaden van de Telfort factuur nog gelukt? Als we je daar nog mee kunnen helpen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.