Skip to main content

Radio op internet wil ik graag ?)maar gaat niet wel op tvdaar heb je het wel radio maar anders moet je tv aanzetten voor de radio toeluisteren dat is zonde Q-Music krijg ik op tv maar op radio niet(hoe krijg ik dat voor mekaar 

Hoi Peter G kan ik dan beter centrifuges kopen dat het wat droger woord ?)Maar bij bestelling ging niet zou moeten gaan veel fouten haden hun gemaakt .(ik kreeg E_mail dat ik zelf moest op halen (dat was niet afgesproken maar dat ze naar mij moesten brengen?.dat hebben ze zondag 1uur gedaan kon ik eindelijk kleren wassen deze wasmachine die houw ik die heeft mooi uitstraling echt mooi is die .ik had mijn iPad bijme ik had E_mail niet goed alle inkomende veel weg en Telfort was weg (had vrouw me geholpen)maar er waren veel problemen.(mijn wachtwoord klopte niet ik kwam thuis (mijn E_mail was helemaal weg geen mails (wel webmail .)dat was schrikken ik kon niet op forum komen om dat ik geen mail  had op internet gezocht naar k p n telefoon nummer die had ik gevonden met behulp van kpn )👍kreeg ik mail hoe dat moest doen )dad heb ik werkster laten doen ik was helemaal in de stress gelukkig dacht ik kpn tegelen maar in fakaturen stond het niet daar had ik iets gekekenmaar stond geen nummer bij (😩


Geen idee wat je in jouw omstandigheden zou “moeten” kopen.

Ik hang het direct van uit de wasmachine op. Het is dan inderdaad nog flink vochtig. Nat zou ik het niet noemen. Hangt in kamer met de verwarming aan (thermostaat op 19 ºC). Met een paar uur is het droog.


Hé dank voor je reactie Peter ik was al aan kijken in de app van mediamarkt wat ik hebben wil staat er niet in (ik hang altijd op slaap kamer )het duurt 1dag dat het droog is .(


Ik weet niet hoe het onderwerp was drogen hier in is gefietst maar daar kan ik ook wat over zeggen.
Een gewone huis ventilator er op zetten helpt enorm, probeer het maar eens, ook handig bij vriezer ontdooien, gaat heeeel snel.
Bij regelmatig in huis wasgoed drogen wel goed ventileren, overbodige opmerking maar toch.


Hoi Kees ik wil droger kopen om mijn handdoek hard worden terwijl er wasverzachter er in zit het lijk welopschuurpapier (heel hard is de was het is nieuwe wasmachine AEG wil ik half uurtje aanzetten droger dat de meeste vocht er uit is langebroeken moed ik nu op de verwarming leggen in de huiskamer handdoeken kan je niet op verwarming hangen worden ze nog harder (


Kees ventilator die heb ik niet zomers zet ik alles open ramen duuren open tegen elkaar heb zelfde als ventilator maar dan kost het niets (en dan heb je minder wind met ventilator is meer wind (dat was goede antwoord van je daar had ik niet aangedacht maar bedank er voor )👌


 ik krijg van Mediamarkt 1 mail PeterGdat mijn product geannuleerd is (dat kan niet wand de wasmachine AEG die staat bij mij thuis ik zou mijn geld terug krijgen dit gaat helemaal fout als ik mijn geld terug krijg moet ik weer naar Mediamarkt terug en foto maken van de wasmachine dit is echt raar 


Tja, succes. Zal wel goed komen. 

We hebben het hier echter druk genoeg met zaken die met kpn te maken hebben. Door de nieuwe abonnementen en nieuwe tv ontvanger die anders werkt. Ik en anderen kunnen hier niet meer komen. Neem aan dat je begrip hebt.

Als er iets is met je kpn apparatuur mag je je natuurlijk melden. Maak dan een nieuwe vraag aan.