Skip to main content

Ik wil ook iemand hebben aan de lijn maar op 0800 0402 moet je een kwartier wachten

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dan zal het druk zijn. Het is weekend en waarschijnlijk zijn er dan iets minder medewerkers.  Kunnen we u hier helpen?


Als ik een chat bericht stuur kennen ze me ook niet helpen 

Weten geen eens waar ik het over heb ik wil nu wel eens

Weten waarom de monteur niet is geweest om me glasvezel 

Te komen aanleggen


Voor de aanleg van glasvezel moet u niet bij kpn zijn maar bij een ander bedrijf.  Of heeft u al een glasvezelaansluiting in huis?Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Dit is de netwerkbeheerder die de aanleg doet.


HaHa dat is een goeie zeg dat jij er niks van af weet helpen

Jullie zo mensen als ze maar bij jullie kopen dan staan jullie

Wel klaar maar een klacht indienen bij jullie zijn jullie niet thuis

Ik denk dat ik het bij een ander ga kijken


Stuur me het telefoonnummer van dat bedrijf bel ik ze zelf wel 

Want jij wilt me niet helpen


Op het forum helpen klanten elkaar.  Ik ben dus ook gewoon een klant.


Hallo @Hennievd b www.kpnnetwerk.nl , daar kun je o.a. terecht.

 


Dag @Hennievd b Welkom hier op het KPN Forum. Ik heb om te beginnen een eigen topic voor je aangemaakt; je plaatste je bericht onder een topic dat twee jaar oud is. Heb je inmiddels iemand van de klantenservice gesproken? Of van KPN Netwerk? Soms moet je inderdaad even wachten, dat kan zeker ook in het weekend het geval zijn. 

Dan wat verduidelijking over het KPN Forum. Het KPN Forum is een digitale ontmoetingsplek voor mensen die vragen hebben over onze diensten en producten. Je kunt zelf zoeken naar informatie óf je vraag stellen in een nieuw topic. Zoals je merkt krijg je meestal vrij snel antwoord. Dit berichten die krijgt komen van klanten van ons, net als jij. Onze community bestaat uit mensen die het leuk vinden om met je mee te denken en je te helpen bij het zoeken naar antwoorden. Hoe meer informatie je geeft over je probleem, des te makkelijker wordt het voor de community om je te helpen. De gesprekken op het forum worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en we zorgen dat informatie goed vindbaar is. Als je er echt niet uitkomt met de community kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Hier lees je meer over het KPN Forum en hoe het werkt. 


Ik word steeds lastig gevallen door KPN met bellen ze zouden

Vrijdagmiddag glasvezel komen aanleggen maar ik heb niemand 

Gezien nu bellen ze mijn steeds ik heb gezegt dat ze een boodschap

Moeten inspreken maar zelfs dat doen ze niet schandalig wat een bedrijf


Ik word steeds lastig gevallen door KPN met bellen ze zouden

Vrijdagmiddag glasvezel komen aanleggen maar ik heb niemand 

Gezien nu bellen ze mijn steeds ik heb gezegt dat ze een boodschap

Moeten inspreken maar zelfs dat doen ze niet schandalig wat een bedrijf

Nee. Dat doen ze niet. Dat snap ik nog wel. Waarom neemt u niet gewoon op en staat u ze niet gewoon te woord?