Skip to main content

Beste,

Van vrijdagmiddag 1 september 2023 tm maandagmiddag 4 september 2023 heb ik geen internet gehad. Hierdoor konden wij gen tv kijken en dus ook geen gebruik maken van internet. 

Mijn dochter en ik hebben 72uur zonder internet en tv gezeten en dit was ook eens in het weekend. 

Doordat ik gebruik moest maken van mijn hotspot om te kunnen werken ben ik hierdoor erg over mijn data limiet gegaan en heb hierdoor dus ook nog extra onkosten moeten maken en dat buiten mijn schuld om. 

De persoon wie mijn probleem vrijdagmiddag aannam zei dat KPN hier mij tegemoet zou komen d.m.v. een vergoeding. 

De monteur vertelde dat het internet kastje verouderd was en dat het probleem was. Na het plaatsen van een nieuwe deed alles het weer.

 

Net, 7 september, heb ik via telefoon contact opgenomen met een collega van u om mij te helpen om deze klacht in te dienen, maar deze meneer was zeer ongeduldig en geïrriteerd en sprak met mij met een verhefde stem en was niet klantvriendelijk. Ik ben hier alleen maar nog verdietiger en bozer en voel mij zo naar aangesproken en behandeld. Dat dit de service en manier is waarop uw klanten behandeld kunnen worden had ik niet van KPN verwacht. Ik had gebeld om hulp en ben niet goed behandeld geweest en dat hoort volgens mij niet bij een service helpdienst. 

Heeftbu een mobiel abonnement van KPN? Of van een andere provider? 


Nee, bij Simpel heb ik een abonnement 


Nee, bij Simpel heb ik een abonnement 

De extra kosten die u bij Simpel gemaakt heeft gaat u niet vergoed krijgen van KPN. Dat kunt u wel vergeten. 


Hoi @Sandra Jacobs, welkom hier. 

Wat balen dat je een storing hebt gehad. Gelukkig kon de monteur het snel oplossen. 

Bij een storing krijg je alleen de tijd zonder diensten vergoed. Geen verdere kosten die je maakt bij een andere provider. Wanneer je een mobiel abonnement bij ons hebt, kunnen wij je extra data geven om de storing door te komen. 


Mijn storing begon vrijdag 1 september  rond 13u en de monteur kwam maandag 4 september om 13u. Maar helaas kan ik alleen startdatum invullen maar niet eind einddatum 4 september. Als ik dat probeer word ik eruit gegooid.... wat een gedoe om ie5s simpels in te voeren en een vergoeding aan te vragen zeg. Niet normaal, absoluut niet gebruikers vriendelijk of gewoon simpel  toegankelijkheid. Het is nu alweer 12 september en geen directe of duidelijke reactie van KPN. Ik dacht dat KPN klantvriendelijkheid hoog had staan. Voel mij niet serieus genomen of juist behandeld zo jammer....


Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zal ik de tijd zonder diensten voor je vergoeden.