Skip to main content

Hallo,

 

Ik kan zelf niet mijn abo opzeggen ondanks dat KPN contract breuk doet door het abonnement te verhogen zonder dat ik daar toestemming voor geef en niet met de verhoging akkoord gaat.

 

De chat zegt al één uur lang ‘Het aantal wachtende voor u is 1’ en ik heb geen mobiele telefoon want deze is afgesloten omdat ik was overgestapt en bij de nieuwe provider een mobiele telefoon en vaste telefoon afsluiten wilde maar die aansluiting is geannuleerd want die provider vindt het nodig om een monteur van 80€ per uur te sturen voor een 5 minuten klus die ik ook zelf in 5 minuten kan doen en misschien kost een modem aansluiten maar 3 minuten.. en nee die monteur is niet gratis dat is dezelfde fabel als een gratis telefoon het wordt allemaal berekent in de maandelijkse kosten.

 

Het begint in NL ziek te worden hoe de consument gemanipuleerd en behandelt wordt als een kind van 10 jaar maar toch even elke € cent voor zijn of haar rekening krijgt omdat de hoge heren en dames geen enkele € cent willen inleveren… wat is het volgende ? verplicht een rechtsbijstandverzekering om een abo stop te zetten want de advocaten en rechters zitten in dezelfde kringen als de directie van telecombedrijven ?

 

Nog een tip voor diegene die denkt om vast of mobiel internet op te zeggen leg aub internet snelheid vast met een log want ik had de dag voor de overstap van KPN naar de andere provider 700 a 800mbit download snelheid en de dag na de overstap een 300 a 500mbit download snelheid van de 1000mbit terwijl de abo kosten verhoogd zijn.

 

Met Onvriendelijke groet,

 

Jehannes Weggen.

 

 

Hoe moet ik bellen zonder telefoon ?

Hoezo? Helemaal geen telefoon? Er zijn er wel een miljard of meer op de wereld. Je kunt dus een telefoon lenen van iemand. Het is een gratis nummer.

Je excuses zijn op. 

Of wil je helemaal niet opzeggen, door te zeggen dat je geen telefoon hebt. (Wie heeft er nou helemaal geen telefoon? Nou, mensen die geen hond willen spreken. Dat is wel duidelijk.😁)

Zeg op. En vertrek. 😀. Bij iedere provider is er per juli een inflatie correctie die nergens recht geeft op voortijdig opzeggen. Ik neem dus aan dat je geen nieuwe provider meer neemt. (dat wordt lekker rustig op het internet 🤗)

Verder heb ik de indruk dat je hier gewoon lekker zit te stoken en geniet van de reacties. Zo iemand heet een internet TROL. Derhalve nog een '’prettig'’ leven en niet tot ziens hier.


Automatisch akkoord bestaat niet in de NL wet

Dan moet u maar snel een rechtszaak aanspannen tegen KPN. Ow wacht... daar heeft u een telefoon voor nodig om een advocaat te bellen... want die gaat dat echt niet volledig via email met u afhandelen. Dat kunt u wel vergeten 😆


Goedenavond @Jehannes2, welkom op ons forum, ik heb allereerst je gebruikersnaam aangepast conform de huisregels, ik heb ook meteen het topic op slot gezet omdat het wat uit de hand loopt.
Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is waar klanten elkaar helpen en wij moderators eigenlijk alleen ingrijpen als dat nodig is.

Wat betreft opzeggingen, daarvoor zul je zoals de gebruikers hierboven al noemen toch contact met onze afdeling opzeggingen moeten hebben.

Dat kan telefonisch op 0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00

Via een Winkel