Skip to main content

Hi!

Toen ik vanmorgen de klantenservice belde om mijn abonnement te vergroten met zowel tv als ook internet, was ik blij verrast te horen dat er slechts 3 tot 5 minuten wachttijd zou zijn.

Die 3 tot 5 minuten duren nu al 2 uur en 20 minuten. Dan langste 3 tot 5 minuten van mijn leven zou je kunnen zeggen.

Maar goed, terug naar mijn vraag: heeft kpn toevallig nog tips om de 3 tot 5 minuten te overbruggen en deze tijd zinvol te besteden? 

Oh, mocht iemand van klantenservice meelezen... ik heb nu toch wel echt vreselijk veel zin om mijn abonnement te vergroten! Dus als het uitkomt, neem even op. 

Vr. Gr. Mieneke 

 

In MijnKPN (app of site) kun je dat ook tamelijk makkelijk zelf doen. Je moet wel het KPN ID van je huidige abonnement gebruiken.


 


 


Hallo @MienekeW ,

Als het wijzigen van jouw abonnement niet lukt via Mijn KPN en het is te druk via 0800-0402……...

 

Dan heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @MienekeW, welkom op het forum. Jouw wachtrij duurde wel erg lang zo te zien! Sommige gesprekken kwamen gisteren niet aan bij de klantenservice, het lijkt erop dat jouw gesprek daar ook onder viel. Als je opnieuw zou proberen is de kans groot dat je binnen enkele minuten iemand aan de lijn hebt.

Is dat inmiddels gelukt, of heb je het via de chat kunnen proberen zoals Noordzee voorstelde of Via MijnKPN zoals Henk noemde?


Ondertussen gelukt! Dank 👍