Skip to main content

Ik wil graag mijn vaste abonnement verlengen en wijzigingen, maar dit is niet mogelijk omdat er een blokkade op zit, deze blokkade is niet vanuit het abuse team, en ook niet vanwege betalingsachterstand. Internet en tv werkt wel gewoon. Iemand enig idee? KPN weer het ook niet???

Hallo @Diana77h ,

Als het wijzigen niet online lukt vanwege een blokkade, dan kun je bellen of chatten met KPN. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Lukt het de klantenservice ook niet direct, dan kunnen ze desgewenst een ticket aanmaken voor de backoffice. 


Goedenavond @Diana77h, bedankt voor jouw bericht! 

Het kan voorkomen dat je door een technische storing het abonnement niet kunt wijzigen: dat ligt aan onze kant en deze storing zal door een achterliggende afdeling opgelost moeten worden. Via onze klantenservice kun je aangeven dat je hier tegenaan loopt en één van mijn collega's registreert dan een melding voor de achterliggende afdeling. Zij doen op hun beurt hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen: je zult rekening moeten houden met een aantal werkdagen voordat dit opgelost kan zijn. 

Fijn dat jij onze contactgegevens al hebt gekregen van Noordzee: heb je al contact gehad met onze klantenservice en is er al een melding voor jou geregistreerd? 


Dank voor jullie bericht. Inmiddels is het opgelostÂ