Skip to main content

Mijn account is stilzwijgend doorgezet. Ik wil dit per direct cancelen. Dit valt nog binnen de zogenaamde 14 dagen.

 

Los daarvan vind ik het schrikbarend dat mijn contract stilzwijgend is verlengd. Ik kom erachter omdat ik ga verhuizen / emigreren.

 

ik wil graag bevestiging dat mijn contract wordt opgezegd. Vanaf 1 augustus ben ik verhuisd.

 

ik ben niet bereikbaar, want ik zit in de US. Over anderhalve week kan ik wel bellen, maar ik wil graag bevestiging dat deze berichten zijn ontvangen. 
 

ik heb emigratie al doorgegeven, ik heb contract al willen opzeggen. Ik krijg alleen maar bel opties. Erg vervelend.

 

Graag in orde maken.

 

met vriendelijke groet,

imme langenhuizen 

Een abonnement loopt nooit af maar wordt na afloop van het contract maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Dit is conform de voorwaarden. Op het forum helpen klanten elkaar en dit kan dus niet via het forum gedaan worden. Via deze link kunt u de opzegging in gang zetten. 


Ik zie staan dat mijn contract is verlengd met een jaar. Dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, ik wil vooral gewoon contact met iemand zonder dat er gebeld hoeft te worden.

Dank voor je antwoord!


Onder kantoortijd even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen. @Imme Langenhuizen

 


Imme zit niet in Nederland @N.N. .

Kan dus bellen via +3161200 1200 (niet gratis, tarief internationaal lokale provider)

Tijdens Nederlandse kantooruren.


Heb je dit forum al eens door gespit op "emigratie"? Misschien staat er iets bij voor jou. Er schijnt een belangrijk document te zijn dat bevestigd dat je geëmigreerd bent en waarop KPN NA de emigratie datum dan alles stop zet en retourbetalingen doet.

Maar je zegt iets wat lijkt op "wederroeping" van een contract, "verlenging met 1 jaar". Gaat dit over hetzelfde contract?


Hoi @Imme Langenhuizen, welkom hier. Ik lees verschillende dingen in je bericht waardoor niet helemaal duidelijk is wat er aan de hand is. En dus ook niet wat het beste antwoord is voor je. Dus we gaan alles wat je aangeeft even bij langs. 

 

Mijn account is stilzwijgend doorgezet. Ik wil dit per direct cancelen. Dit valt nog binnen de zogenaamde 14 dagen.

Los daarvan vind ik het schrikbarend dat mijn contract stilzwijgend is verlengd.

 

Ik zie staan dat mijn contract is verlengd met een jaar. Dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.

 

Hier lees ik twee dingen. Over het doorlopen van een abonnement geeft Joep al aan hoe dit zit:

Een abonnement loopt nooit af maar wordt na afloop van het contract maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Dit is conform de voorwaarden. Op het forum helpen klanten elkaar en dit kan dus niet via het forum gedaan worden. Via deze link kunt u de opzegging in gang zetten. 

 

Een verlenging is ook mogelijk, maar dit gebeurt niet zomaar. Dat is een keuze die je bewust moet maken. Dat kan doordat je zelf in je MijnKPN hebt aangegeven je abonnement te willen wijzigen naar de nieuwste vorm, of in combinatie met een actiekorting. In die gevallen zit er ook een nieuw jaarcontract bij. Of doordat je een vergelijkbare keus hebt gemaakt tijdens contact met de klantenservice. 

 

 

Ik kom erachter omdat ik ga verhuizen / emigreren.

ik wil graag bevestiging dat mijn contract wordt opgezegd. Vanaf 1 augustus ben ik verhuisd.

ik ben niet bereikbaar, want ik zit in de US. Over anderhalve week kan ik wel bellen, maar ik wil graag bevestiging dat deze berichten zijn ontvangen. 
ik heb emigratie al doorgegeven, ik heb contract al willen opzeggen. Ik krijg alleen maar bel opties. Erg vervelend.

Als je gaat emigreren, of al geëmigreerd bent, dan kun je bij ons het emigratieformulier invullen met bewijsstukken van emigratie bijgevoegd. Dan zullen wij (mits de bewijsstukken kloppen) het abonnement stopzetten en crediteren terug naar je migratiedatum. 

 

 

Op dit moment is het belangrijkste dat duidelijk wordt wat er aan de hand is. Daarvoor is dit niet de beste plek. Bellen vanuit het buitenland is inderdaad niet ideaal. Dit kan wel, op deze manier:

Imme zit niet in Nederland @N.N. .

Kan dus bellen via +3161200 1200 (niet gratis, tarief internationaal lokale provider)

Tijdens Nederlandse kantooruren.

 

Maar wat voor jou op dit moment het handigst is, is denk ik mijn collega's van webcare. Die zijn te bereiken via onze social media kanalen (Facebook / X). Je kunt daar dan via privébericht contact leggen. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is, en wat de vervolgstappen zijn.


Reageer