Skip to main content

Binnenkort komt er glasvezel in mijn wijk. Ik ben nu nog bij Ziggo,maar wil overstappen zodra glasvezel er ligt. Dat is rond Mei . Als ik nu in Januari glasvezel bestel en ik bestel ook gelijk tv ,gaat het hele tv/internet gecombineerde abonnement dan pas in mei in ? Het staat er niet echt duidelijk bij. Ik weet dat het logisch klinkt maar ik wil 100 % zeker zijn voordat ik bestel. Ik wil dus vooruitbestellen ,maar pas bij KPN in Mei overstappen. Alvast bedankt voor een response.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @FrankvdBrink , je kunt 2 dingen doen:

  1. je stapt nu over van Ziggo naar KPN, je komt dan op een koperlijn te zitten en als de glasvezel aangelegd is word je (semi)-automatisch omgezet naar glas.
  2. Je kun ook www.kpnnetwerk in de gaten houden via je postcode/huisnummer en een abo nemen op de gratis nieuwsbrief, dan ben je als eerste op de hoogte van de ontwikkelingen en dan overstappen.

Succes.

 


@FrankvdBrink Ik zou wachten met overstappen tot je daadwerkelijk glasvezel kan bestellen, planning en uitvoering lopen nog wel eens niet gelijk, tenzij je een mooie snelheid op koper kan krijgen, @JanD weet er alles van.😜