Skip to main content
Beantwoord

Ik wil overstappen naar KPN, maar pas als er glasvezel ligt

• January 10, 2022
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Binnenkort komt er glasvezel in mijn wijk. Ik ben nu nog bij Ziggo,maar wil overstappen zodra glasvezel er ligt. Dat is rond Mei . Als ik nu in Januari glasvezel bestel en ik bestel ook gelijk tv ,gaat het hele tv/internet gecombineerde abonnement dan pas in mei in ? Het staat er niet echt duidelijk bij. Ik weet dat het logisch klinkt maar ik wil 100 % zeker zijn voordat ik bestel. Ik wil dus vooruitbestellen ,maar pas bij KPN in Mei overstappen. Alvast bedankt voor een response.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @FrankvdBrink , je kunt 2 dingen doen:

1. je stapt nu over van Ziggo naar KPN, je komt dan op een koperlijn te zitten en als de glasvezel aangelegd is word je (semi)-automatisch omgezet naar glas.
  2. Je kun ook www.kpnnetwerk in de gaten houden via je postcode/huisnummer en een abo nemen op de gratis nieuwsbrief, dan ben je als eerste op de hoogte van de ontwikkelingen en dan overstappen.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • January 10, 2022

Hallo @FrankvdBrink , je kunt 2 dingen doen:

1. je stapt nu over van Ziggo naar KPN, je komt dan op een koperlijn te zitten en als de glasvezel aangelegd is word je (semi)-automatisch omgezet naar glas.
  2. Je kun ook www.kpnnetwerk in de gaten houden via je postcode/huisnummer en een abo nemen op de gratis nieuwsbrief, dan ben je als eerste op de hoogte van de ontwikkelingen en dan overstappen.

Succes.

• January 10, 2022

@FrankvdBrink Ik zou wachten met overstappen tot je daadwerkelijk glasvezel kan bestellen, planning en uitvoering lopen nog wel eens niet gelijk, tenzij je een mooie snelheid op koper kan krijgen, @JanD weet er alles van.😜