Skip to main content

Jeeeetje, wat ben ik ongelooflijk teleurgesteld in KPN als bedrijf. Zo ongelooflijk jammer om te zien dat ik door werkelijk NIEMAND binnen KPN geholpen word. 

Ik word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd en ben echt ongelooflijk boos aan het worden. Ik ben echt alleen maar bezig en elke keer is het weer kansloos. Iedereen die ik spreek weet t allemaal zo goed, maar elke keer krijg ik weer de hulp waar ik niks aan heb. 

Ongelooflijk dat KPN dit toelaat binnen het bedrijf, maar ik snap het hoor.. zo betaald iedereen natuurlijk door, en wat maakt het dan uit hoeveel klachten er binnenkomen? Geld is geld toch? En klant worden is super makkelijk maar weggaan is verschrikkelijk en bijna niet mogelijk op mijn manier. 

Ga ik het nog meemaken dat er in 1 dag tijd een keer iets geregeld word? Of moet ik weer 8 werkdagen wachten, niks bereiken, weer 8 werkdagen wachten, dan krijgen we straks nog kerst, Nieuwjaar, Pasen, zomervakantie en ben ik in 2077 misschien echt weg, als ik dan nog leef. 

Hoi @Ptje- 
Alleen aan de  naam Ptje heeft de KPN niets en kan je dus zo niet helpen.
Vertel wat je klacht nu is, want je verteld wel dat je een klacht hebt maar niet -wat- je klacht is.

En vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Ook kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst