Skip to main content

goedenavond, ik wil een portforwarding instellen via mijnmodem.kpn

Ik was echter mijn admin wachtwoord vergeten, en heb mijn modem op afstand laten resetten.

Daarna kon ik met de standaard fabriekswachtwoord, die op de zijkant van de router staat, inloggen om vervolgens een nieuw w.w. aan te maken.

Tot zover gaat het prima.

Wanneer ik een tijdje bezig ben geweest in deze webomgeving dan wordt ik “er uitgegooid” en kan ik niet meer inloggen met mijn zojuist aangemaakte w.w.

Ik snap niet hoe dat kan. kan u mij verder helpen?

mvg Matt

Goedenavond @mmads! Fijn dat je dit hier aankaart!

Wil je het proces herhalen: dus modem resetten, inloggen met het standaard wachtwoord en dan een nieuw wachtwoord aanmaken, met het verschil dat je dan eerst ca een kwartier wacht en dan weer aan de slag gaat. Wordt je er dan ook uitgegooid? 

De KPN box 12 kun je zelf als volgt resetten:
Om de KPN box 12 te resetten naar de fabrieks instellingen: druk 3-5 sec. met een tandenstoker, paperclip of iets anders puntigs het reset-knopje in totdat het powerlampje rood begint te branden. Laat het knopje hierna los. Het reset-gaatje zit boven de aan/uit schakelaar op de achterkant 
Het kan 10-15 minuten duren voordat de KPN Box 12 weer volledig is opgestart. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!