Skip to main content

Beste KPN lezer

Ā 

Ik stuur u een aardig klachten lijst op, die wij graag opgelost zien worden!!!

Het is begonnen op de maandag van de Black Friday actie dat ik belde voor mijn zoon zijn mobiel abonnement voor de actie van 25 Euro, en daarbij kregen we de aansluitkosten cadeau dat is echter allemaal goed gekomen, ik vertelde toen dat wij hier heel veel last hebben van slechte Wifi verbinding toen vertelde mij de meneer dat hij dat wel kon verhelpen door een abonnement van 200mb aan te schaffen, ik vroeg letterlijk nog aan meneer of alles voor de rest hetzelfde bleef, ja zei hij letterlijk alleen de wifi gaat beter en sneller worden.

Maar vervolgens heeft die meneer onze hele abonnement uit zijn eigen helemaal veranderd, onze huistelefoon was eraf gehaald en ook een tv kastje, en we kregen ineens ongevraagd letterlijk een ander abonnement die niet meer aan te passen viel bleek uit meerdere telefoontje die we gepleegd hebben naar jullie.

Ook zouden we door dit alles een onkosten vergoeding krijgen van 100 Euro die we nog steeds niet ontvangen hebben, maar wel krijgen we een nota factuurnummer 11171658166 op 8 Januari met een totaal bedrag van 139,01 Euro waarin die 100 Euro al niet in is verrekend, maar wel 15,00 Euro meerwerk service en 2x 2,10 Euro extra tv ontvanger in de plus is gerekend!!! en terwijl we de service kosten vergoedt/gratis zouden krijgen.

De tweede nota nr. 11174758713 datum 8 februari met een bedrag van 89,98 Euro die klopt volgens ons wel echter alleen is die 100 Euro die we vergoed zouden krijgen weer niet verwerkt!!

De derde nota nr. 1169214412 datum 18 februari met een bedrag van 110,81 Euro klopt helemaal niks van en sowieso heel erg vreemd dat er na 10 dagen alweer zoā€™n hoge rekening komt daarin worden allerlei dingen berekend zoals hussel unlimited data 2x en ook nog eens aansluitkosten??? Terwijl er voor nr. ***********een Black Friday deal is gesloten van 25 Euro. Denk echt dat alles door mekaar is gegooid tv en mobiel want hier klopt geen hout van.

Nou is het ook nog zo dat we ook over het decoder gebeld hebben en dat daar ook problemen mee zijn hij start letterlijk iedere keer weer opnieuw op als je het aanzet, maar ook als je iets wilt ā€œterug spoelenā€ loopt die mis en dan zegt die dat je naar een andere zender moet zappen en vervolgens ben je het programma kwijt wat je zat te kijken. Graag zouden we ook een nieuw kastje krijgen maar dan wel dezelfde graag want hij geeft wel mooi beeld. Het vreemde is wel dat bij de decoder van onze zoon deze problemen niet voorkomen.

We hebben geprobeerd telefonisch eruit te komen maar dat lukt niet, toen kregen we een afspraak in de KPN winkel in Hilversum, maar die werd letterlijk 1 dag van te voren afgezegd omdat het niet hun taak was om de factuur uit te leggen. Er is ons toen gezegd maak een brief ,nou ik kan u vertellen dat de stress door dit gezeur heel hoog zit!!!Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā En hoop ook echt dat dit opgelost gaat worden want als ik het zo optel kom ik op een bedrag van 181,05 Euro uit wat ik van u terug moet krijgen en dat is een heleboel geld.

En als laatste heb ik net op de site gekeken en kom ik met het pakket wat wij nu hier hebben op een bedrag van, Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

JOUW KEUZEĀ Ā Ā  (dit is het pakket wat wij hebben gekregen zonder onze toestemming) Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

Internet

Incl. SuperWifi

50,00

  • Download tot 200 Mbit/s

50,00

  • Looptijd 12 maanden
  • SuperWifi overal in huis

Televisie

15,00

Extra's (5)

24,98

Entertainment

Actie

-5,00

Per maand 84,98

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ā 

Groeten,

Cees

Hoi @Cees1963, welkom hier.Ā 

Wat een gedoe allemaal zeg. Facturen die niet kloppen, vergoedingen die beloofd zijn maar niet aangeboden en nog meer begrijp ik. Het merendeel kan ik zo niet beantwoorden omdat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik meekijken wat er allemaal besproken en gebeurd is.Ā 

Ā 

Wat betreft de ontvanger. Heeft deze al eens een reset gehad? En hoe is deze aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? En heb je dit kastje al eens omgeruild met die van jouw zoon? Verhuist het probleem dan mee? Dan zit het in de ontvanger. Blijft het probleem op dezelfde plek, dan zit het in de aansluiting.Ā 


Hoi Bart_Z,

Ā 

Sorry dat je hebt moeten wachten op het antwoord maar voor ons het echt uitzoeken hoe dit allemaal gaat. Mijn profiel is ondertussen aangemaakt.

Ā 

Ondertussen heb ik wel de beloofde 100 euro compensatie ontvangen, maar nu de rest van het geld nog.

Vanavond ga ik met de kastjes aan de gang. Ter informatie ze zijn met een glasvezelkabel verbonden.

Hopelijk heb je hier genoeg informatie anders hoor ik dat graag van. Je kunt me ook bellen. Dat praat voor mij makkelijker.

Ā 

Alvast bedankt.

Cees Boyeng.


Ik zie inderdaad dat de 1000 euro vergoed is. Het begin is er dus.Ā 

Verder zie ik dat de eerste monteur op 16 december is geweest. Hij heeft kosten gerekend voor meerwerk. Driekwartier in totaal waarvan hij een kwartier heeft gerekend en een switch. Deze kosten kan ik niet vergoeden. Monteur is ook al coulant geweest door twee kwartieren niet te factureren. De installatieonderdelen zijn dus gratis, de rest betaald.Ā Ā Wel spijtig dat er toch nog problemen ontstonden en nog een monteur moest komen. Die heeft alles onder garantie gerekend, dus geen kosten.Ā 

Die 2,10 voor de ontvangers kan ik niet heel goed plaatsen, dus die heb ik nog weer vergoed.Ā 

En dan de derde nota, dat is die van de mobiele abonnementen. Die bestaat uit meerdere periodes. 4Ā  t/m 31 jan en 1 t/m 28 februari. Daarbij zijn er kosten buiten bundel geweest voor het bellen naar een servicenummers en betaalde smsdiensten. Daarbij zijn er aansluitkosten in rekening gebracht. Elk nieuw abonnement heeft aansluitkosten. En dan nog het andere mobiele nummer staat er bij op. Deze heb ik nagelopen en klopt helemaal.Ā 

Ā 

Wat betreft de tv, is het nog gelukt met de kastjes?


Beste Bart Z

Dat van die derde nota klopt echt niet, is het alsjeblieft mogelijk dat u ons even belt, want ik vind dit heel moeilijk uitleggen allemaal zo.

maar toch probeer ik het

Het is op fact.nr. 1162797286 met de datum van 18 december allemaal keurig gerekend want die meneer aan de telefoon met de Blackfriday actie gaf toen de aansluitkosten kado. Dus is het wel heel vreemd dat bij nota van 18 februari nr 1169214412 aansluitkosten in rekening worden gebracht bij zelfde telefoonnummer wat eindigt op 449 en want dat abonnement is gewoon 25ā‚¬ per maand met alles onbeperkt.

en ja bij nr eindigt op 904 is buiten de bundel gegaan dat klopt inderdaad, maar de bedragen die bij nr eindigt op 449 die ā‚¬61,85 en ā‚¬25 aansluitkosten klopt echt niks van. Die moet gewoon in mijn ogen ā‚¬25 zijn.

we zijn nog bezig met de box maar nu gaan er allerlei andere problemen ontstaan, dus we zijn even gestopt en morgen weer opnieuw proberen.

hoor het graag

groeten Cees


Cees, ik heb je privĆ© even een bericht gestuurd met uitleg. Ik hoop dat het daar duidelijker van wordt.Ā