Skip to main content

Gezien het feit dat de KPN de overeenkomst niet nakomt wil ik dat het contract wordt ontbonden!

Andere redenen zijn; negeren van klachten en constante grove opzettelijke escalatie van de kant van de KPN. Gezien het feit dat de KPN niet eens eenĀ  inlog op het modem kan realiseren, 90 maal per dag connectie onderbrekingen heeftĀ en ik als klant als non grata wordt behandeld door het personeel is er reden om het contract te ontbinden en het betaalde geld terug te vorderen en deĀ  contractduur verplichting teniet word gedaan.

Ā 

Daar de KPN de overeenkomst niet nakomt en maar Ā¼ service levert ben ik niet bereid om het hele jaarcontract uit te zitten en dient de kpn kosteloos het contract te ontbinden.

Maandag 14-11-2022 zal ik dit voorleggen op het hoofdkantoor van KPN.
Daar de service niet is gericht om behulpzaamheid van de klant maar puur is gericht om het eigen straatje schoon te vegen zonder ook maar iets op te (willen) lossen eis ik het betaaldeĀ  geld volledig terug. Tevens eis ik een vergoeding voor de langdurige schade die ik heb moeten lijden van onder andere minimaal 22 domeinen incl email welke niet meer bereikbaar zijn vanwege de nalatenschap van de KPN om mij van een werkend product te voorzien.


Indien u dit in den minne wenst op te lossen verzoek ik u dringend om zorg teĀ dragen dat het product 100% werkt, een excuus voor het walgelijke negeer en pest gedrag van uw helpdesk personeel die de klant woest maken en dan naar de klant wijzen is uiterst gepast in de vorm van een ruimhartige vergoeding voor het geleden leed.

Ā 

Tevens zeg ik u aan indien u in gebreke blijft dat ik hiermee naar alle mediakanalen zal stappen en u iedere dag onophoudelijk zal blijven contacteren met gebruik making van alle mogelijke middelen inclusief protesten bij uw hoofdkantoor

Het klinkt allemaal niet best maar wat er allemaal aan de hand isĀ krijg ik niet helder. U bent hier op het forum van kpn de provider voor consumenten.Ā  Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Dus de vraag is gaat u dit helpen? Gaat het om een zakelijke iets?


Wat een moeilijke lap tekst.Ā 

Het zou veel duidelijker te begrijpen zijn als je schrijft zoals je in het echt ook praat.

Indien u dit in den minne wenst op te lossen

Wat een zin. Spreek je die in het echt ook uit?

Ā 

Ā 

Maar even naar het probleem.Ā Als ikĀ het goedĀ begrijp (gokje) gaat dit om een Box12 modem waar niet op in te loggen valt en regelmatig compleet uitvalt, klopt dit?

Is dit op koperĀ of glasvezel?

Log je in via je Chrome browser? Heb je de Edge browser al geprobeerd?

Ā 


Waarom nietĀ doorgegaan in je 1e topic, 2 topics starten over hetzelfde onderwerp is tegen de huisregels, geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Ā 


Wat een moeilijke lap tekst.Ā 

Het zou veel duidelijker te begrijpen zijn als je schrijft zoals je in het echt ook praat.

Indien u dit in den minne wenst op te lossen

Wat een zin. Spreek je die in het echt ook uit?

Ā 

Ā 

Maar even naar het probleem.Ā Als ikĀ het goedĀ begrijp (gokje) gaat dit om een Box12 modem waar niet op in te loggen valt en regelmatig compleet uitvalt, klopt dit?

Is dit op koperĀ of glasvezel?

Log je in via je Chrome browser? Heb je de Edge browser al geprobeerd?

Ā 

zelfs de helpdesk kwam er met teamview niet uit en geeft toe dat de fout inderdaad bij kpn ligt maar daar is alles ook bij gebleven ook!

Ā 

als ik nu vertel dat ALLESĀ is geprobeerd dan bedoel ik ook ALLES, ieder soort systeem en ieder soort browser!! ik ben het meest woest dat ik als stront word behandeld en gewoon door kpn wordt genegeerd en uitgelokt en dan heb ik het gedaan terwijl hun eigen werknemers er niet uit kunnen komen waarom de modemserver zo enorm brak isĀ dat er niet eens op in te loggen valt.

ik heb ze zelfs eerste lijn advies moeten geven omdat het ligt aan IP COLLISION wat ook word bevestigd door de enige redelijke helpdeskwerker (myrthe) die het uiteindelijk heeft doorgezet. van de overige helpnietdeskmedewerkers moest ik mijn kop houden en werd gewoon opgehangen to 5 x toe!

Niet alleen ik ben slachtoffer, een ip collision veroorzaaktĀ  een heleboel rare dingen in het hele netwerk zoals niet meer kunnen inloggen op een brakke bagger modem server die het na een reboot niets beter ging doen, maar ja het lijkt of dat het systeembeheer uit het westland is geplukt want oplossen dat schijnt heel moeilijk te zijn,Ā  een gebruiker verwijderen en een nieuwe aanmaken zodat er een nieuw ip komt is zo een simpele oplossing die ze helaas niet kunnen uitvoeren omdat zoiets natuurlijk veel te moeilijk is en ver boven het niveau van de netwerkmanagers

Ā 

KPN tart treiter en pest erop los om zo onmin uit te dagen om zo een reden tot negeren op te bouwen. ze *** dit keer met de verkeerde en ik zal allesĀ  doen en bij iedere instantie duidelijk maken wat een wanbedrijf KPN is welke WEIGERT om hun EIGEN overeenkomst na te komen!

Ā 

verder kunnen de huisregels mij aan mijn scrotum oxideren *** omdat kpn zich ook niet aan de overeenkomst houdt en mij als een stuk vuil behandeldĀ ga ik mij nietĀ houden aan selfmade huisregels, laten ze liever zorgen dat hun brakke systeem een keer in orde komt en zorg dragen voor personeel dat werkelijk HELPT ipv aanvalt treitert negeert en uitlachen en uiteindelijk banned (alles kan en mag zolang het eigen straatje maar wordt geveegd)Ā behandel de klant maar als een stuk stront, kpn vind dat geweldig want dan kunnen ze het daarop gooien en hoeven ze niet hun brakke systeem te repareren

het begint steeds duidelijker te worden dat de kPNĀ Ā staat voor ***Ā en degenen van de kpn die hier over vallen moeten beseffen dat als het zo doet en er zo uitziet en het zo blijft handelen dan is het waarschijnlijk ook zo!

Ā 

Hoe de klant wordt bejegend is het meest schandelijke dat ik ooit heb mee gemaakt.

Ā 

dus beste monteur, laat eens zien wat je kennis waard is en repareer dit even! zou ik erg waarderen

Ā 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


ik maak geen grappen, de aangifte bij politie van contractbreuk van het brakwaggel bedrijf is al in gang gezet, geef je het even door aan je meerdere modder eter? goeiemoggol! GRRRR


@John GodschalkĀ nogmaals, dit is een forum voor klanten onderling. De lijn klant - leverancier loop via een andere, u vast wel bekende route. Val ons hier niet lastig met uw persoonlijke hetze tegen uw provider.Ā 


Op zoā€™n toon tekeer gaan en dan hulp verwachten šŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø


Wat is nu het probleem?

Kan je niet inloggen op jouw Experia/KPN Box?

Kan je eens een screenshot plaatsen van wat er fout gaat?


@John GodschalkĀ 

Goedendag, wat een toon zeg? Is het niet beter om ergens hulp te zoeken vanwege je razernij? Je komt erg overhit over? Of neem even een time-out van een weekje en ga even lekker de duinen of het bos in. Je geeft ook al aan dat je hartpatiƫnt bent, is het dan niet verstandig om dit probleem over te laten aan iemand anders? Je maakt je echt te veel druk.!!

Die aangifte lijkt mij ook zinloos gezien het een civiele zaak zal zijn. Politie doet er niks mee.

Maar goed, als ik je verhaal zo lees heb ik het idee dat je aansluiting gewoon niet okĆ© is. Kun je wat screenshots laten zien?Ā Ā 


Goedendag, wat een toon zeg? Is het niet beter om ergens hulp te zoeken vanwege je razernij? Je komt erg overhit over? Of neem even een time-out van een weekje en ga even lekker de duinen of het bos in.

Die aangifte lijkt mij ook zinloos gezien het een civiele zaak zal zijn. Politie doet er niks mee.

Maar goed, als ik je verhaal zo lees heb ik het idee dat je aansluiting gewoon niet okĆ© is. Kun je wat screenshots laten zien?Ā 

zeg als u zo constant meermaals en niets dan onbeschoft bent behandeld komt die toon er vanzelf, ga zelf hulp zoeken! wie denk jij wel dat je bent!!!!

Ā Precies HIEROM stuurt de helpdesk mij naar dit forum omdat ze zelf geen kennis hebben zodatĀ  er dan hier ruzie en escalatie ontstaat met bijdehandte klepels en klokken!!!

Ā 

en goh waarom zou ik mij druk maken nu erĀ  22 domeinen onbereikbaar zijn en de helpdesk een tegenwerkende onwelwillende dienst is waar niet omheen of doorheen is te komen die de klanten AFBLAFT koeioneertĀ schoffeert ophangt uitlachtĀ  blokkeert

Ā 

nee hoor dan mag je niet boos worden!!

Ā 

ik ben hier klaar mee goedendag

Ā 


Goedendag, wat een toon zeg? Is het niet beter om ergens hulp te zoeken vanwege je razernij? Je komt erg overhit over? Of neem even een time-out van een weekje en ga even lekker de duinen of het bos in.

Die aangifte lijkt mij ook zinloos gezien het een civiele zaak zal zijn. Politie doet er niks mee.

Maar goed, als ik je verhaal zo lees heb ik het idee dat je aansluiting gewoon niet okĆ© is. Kun je wat screenshots laten zien?Ā 

zeg als u zo constant meermaals en niets dan onbeschoft bent behandeld komt die toon er vanzelf, ga zelf hulp zoeken! wie denk jij wel dat je bent!!!!Ā 

Doe even rustig! Ga even tot 10 tellen! šŸ™‚

Geen grap!

Je komt erg gestressed over in je berichten en je acties (aangifte). Geen idee of je het door hebt?

Dat moet je dit juist zien als positieve tip. Als je niet rustig kan handelen, dan wordt het niks. Dus be chill, en ga constructief zonder hetse en drama de oplossing zoeken. Dat scheelt je tijd en het is ook beter voor je gezondheid.ā€¦

Over je probleem:

Draai je een eigen server soms, gezien je praat over domeinen die onbereikbaar zijn? Wat draai je daarop? En heb je al ingelogd in de modem? Wat zie je? We willen je graag helpen op voorwaarde dat je ook, net als ons, rustig bent. Dus laat eens wat screenshots zien.


ik kan tot een miljoen tellen dan nog steeds blijft het contact met de kpn op zijn zachts gezegd niet te harden zulke ****

Ā 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


enĀ nu klaar met medeklanten tegen elkaar opzetten, KPNĀ  stelt het te komen oplossen dooor een monteur te sturen die het niet gaat oplossen en van daar zien we verder, dit kan zo geen dag langer met die helpdesk die alles doet behalve helpdesken, het lijkt wel een narcistengroep *** die zit te gniffelen en alles doet om gespeelde verontwaardiging naar hun chefs te spelen maar intussen lekker heerlijk achter de deur de klant helemaal gek en ziek maakt

Ā 

en zo is het en niet anders!

Ā 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Doe mij, ons, en KPN een plezier, en neem even een time-out, of laat het aan iemand anders over. šŸ™‚

Zo kom je er (in deze overspannen toestand) er nu zeker niet uit.

Heel veel succes! Het gaat zo zeker goedkomen! Trust me!


Goedendag, wat een toon zeg? Is het niet beter om ergens hulp te zoeken vanwege je razernij? Je komt erg overhit over? Of neem even een time-out van een weekje en ga even lekker de duinen of het bos in.

Die aangifte lijkt mij ook zinloos gezien het een civiele zaak zal zijn. Politie doet er niks mee.

Maar goed, als ik je verhaal zo lees heb ik het idee dat je aansluiting gewoon niet okĆ© is. Kun je wat screenshots laten zien?Ā 

zeg als u zo constant meermaals en niets dan onbeschoft bent behandeld komt die toon er vanzelf, ga zelf hulp zoeken! wie denk jij wel dat je bent!!!!Ā 

Doe even rustig! Ga even tot 10 tellen! šŸ™‚

Geen grap!

Je komt erg gestressed over in je berichten en je acties (aangifte). Geen idee of je het door hebt?

Dat moet je dit juist zien als positieve tip. Als je niet rustig kan handelen, dan wordt het niks. Dus be chill, en ga constructief zonder hetse en drama de oplossing zoeken. Dat scheelt je tijd en het is ook beter voor je gezondheid.ā€¦

Over je probleem:

Draai je een eigen server soms, gezien je praat over domeinen die onbereikbaar zijn? Wat draai je daarop? En heb je al ingelogd in de modem? Wat zie je? We willen je graag helpen op voorwaarde dat je ook, net als ons, rustig bent. Dus laat eens wat screenshots zien.

Ā 

Denkt u nou werkelijk dat ik deze draaideur vragen constant blijf doen?????

het antwoord staat al overal intussen; ja ik draaiĀ  een aantal servers, databases email etc etc

hou nou op met die irritante doelloze vis vragen, ik ben er moe van ja de stekker zit er inĀ 

Ā 

er kan niet worden ingelogd opĀ  het MODEM en er is 90x per dag connectie verlies wat de technische dienst aangeeft als ja het is idd een flubber ip adres

Ā 

maar ik wil gewoon mijn portforwardings terug kunnen zetten, niks meer en minder

screenshot vragen en welke server en browser newbie vragen heb ik niet nodig!

Ā 

de KPN storingdienst heeft al BEAAMD dat het niet bij mij ligt!!


dus beste monteur, laat eens zien wat je kennis waard is en repareer dit even! zou ik erg waarderen

Omdat je het zo vriendelijk vraagt doe ik dat graag.

Ā 

Dan nogmaals de vragen:

Als ikĀ het goedĀ begrijp (gokje) gaat dit om een Box12 modem waar niet op in te loggen valt en regelmatig compleet uitvalt, klopt dit?

Is dit op koperĀ of glasvezel?

Log je in via je Chrome browser? Heb je de Edge browser al geprobeerd?

Ā 

Ā 

En:

ik heb ze zelfs eerste lijn advies moeten geven omdat het ligt aan IP COLLISION wat ook word bevestigd

Wat veroorzaakt dit dan? Modem? Of vanuit de binnenkomende (koper, glas) verbinding?

Ā 

Als je 22 domeinen draait, kun jeĀ dan niet beter een zakelijk account hebben?Ā 

Als het standaard modem (Box12?) niet deugt, en je hebt er verstand van, is een Fritzbox (of ander eigen modem) dan niet een goede optie?


Ik hoop dat die servers voor privĆ©doeleinden zijn. Want gezien je op een consumentenforum advies vraagt, vermoed ik dat je dus ook een consumentencontract bij KPN hebt, en dus ook een consumentenaansluiting. Tja, dan kan het gebeuren dat er een consumentenmodem stuk kan gaan, of er buiten de deur een probleem is door bijvoorbeeld een kabelbreuk.Ā 

Als je dienstverlening met je servers belangrijk is, dan host je dit in een datacenter die alles redundant heeft, en de nodige servicecontracten voor snel herstel heeft.

Persoonlijk zou ik niet voor een KPN modem gaan. Het zou mij misschien wel niks verbazen dat je modem jouw netwerk gewoon niet meer aankan? Neem dus bijv. een FritzBox.Ā 


@John GodschalkĀ 

Wat is nu het probleem?

Kan je niet inloggen op jouw Experia/KPN Box?

Kan je eens een screenshot plaatsen van wat er fout gaat?

Ā 


modem het niet aankan? met ziggo 50mbit upload ging het wel enĀ  stabiel! de enige reden dat ik ben overgestapt is de belofte van 1 GB upload wat niet eens de 600 haalt

Ā 

iedere browser en systeem is al geprobeerd, hou nou op met te stellen dat het aan de klant ligtā€¦

Ā 

honderden mensen hebben het inlog probleem op mijnmodem.kpn!

honderden mensen hebben de zelfde klacht over connectie!

als ik spreek over 1 Gbit heb ik het dan nog over koper?

Ā 

een flubber ip adresĀ  en het andere probleem dat er niet is in te loggen op een brakke kpn modem server zijn beide geen klanten probleem!


Zinloos dit...iedereen gaat afhaken en zal je niet verder helpen als je zo tekeer gaat tegen mensen die je willen helpen. Als je geen hulp van medeforum wilt (en daar lijkt het op gezien je gedrag) dan heeft het ook geen zin omĀ hier te posten (ook al verwijst de klantenservice je door).

Sta wel open voor suggesties die geboden worden en vragen die gesteld worden. Dat brengt je een stuk verder dan alleen maar schelden en boos zijn op iedereen.


Ā 


ik wil ook geen hulp van medeklanten ik wil dat de KPN dit gaat oppakkenā€¦

en dat gaan ze vanmiddag doen, intussen word ik hier voor gek uit gemaakt maar als je zelfĀ  tot op het bot bent geschoffeerd, getreiterd en geziekt en je moet betalen en je bek houden maar niets werkt en alles wordt alleen maar nog erger ipv opgelost hoe piep je dan zelf na 150 maal??

Ā 

blijf jij dan wel lekker zen en vind het ok dat je wordt geschoffeerd en opzij geschoven en totale gestrekte benen tegenkomt bij een strijdliustige vijandige helpdesk die je uit de tent lokt met de bedoeling om escalatie te veroorzaken??
nou DAT is gelukt

Ā 

ik ben hier alleen maar omdat de HELPDESK mij heeft gezegd hier te gaan klagen omdat ze zelf niet genoeg kennis hebben om het op te lossen!! (LETTERLIJK GECITEERD)

Ā 

zodat er nog meer geescaleerd kan worden, hoe bedoel je ZIEK!?


als ik spreek over 1 Gbit heb ik het dan nog over koper? duh?

Ā 

Oh heb je 1gig? Nog niet eerder gelezen dus hadden we niet kunnen weten. GOF of Xgspon?

Ā 

hou nou op met te stellen dat het aan de klant ligtā€¦

Je vroeg toch om hulp? Of wil je alleen je gal spuwen?

Als je geen vragen stelt of antwoorden geeft komen we niet verder hĆØĀ 


wat ik vooral wil is dat men het probleem bij de kpn voor serieus neemt.

  1. de modemserver is zo brak als een banaan, er valt niet op in te loggen op geen enkel systeem browser of wat dan ook, de login werkt niet en ik ben maar 1 van de vele honderden klanten!
  2. de glasvezel aanfluiting is 90x per dag 2 min offline
  3. je komt niet door die zelfingenomen helpdesk heen naar de hogere laag en je kan kpn alleen via het *** contacteren!
  4. ik word behandeld als een stuk vuil net zolang tot mijn reactie nu zo is en dan heb ik het gedaan! noem het uitlokking!
  5. constante gaslighting van een helpdesk die alleen eigen straatje wil schoon vegen en dan gespeeld verontwaardigd doet op de meest achterbakse wijze die je niet eens zou kunnen voorstellen
  6. de incapabelheid en voor 100% ONWIL van een helpdeskĀ om het probleem op te lossen dus dan maar de klant opnaaien en alles door escaleren

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Beste oplossing: Haal die KPN modem weg, vervang hem door een FritzBox! En is het probleem dan opgelost?

De standaard modem die KPN levert is voor consumentengebruik geschikt. Blijkbaar doe je met servers meer op je netwerk dan een gemiddelde consument. Dus dan kan ik mij indenken dat je modem het lastig heeft.

Een Fritzbox is meer berekend op zware netwerken. Dus kijk daar eens naar.Ā Ā 

En wat is een modemserver? Bedoel je de DSLAM of de POP buitenhuis?