Skip to main content

Gezien het feit dat de KPN de overeenkomst niet nakomt wil ik dat het contract wordt ontbonden!

Andere redenen zijn; negeren van klachten en constante grove opzettelijke escalatie van de kant van de KPN. Gezien het feit dat de KPN niet eens eenĀ  inlog op het modem kan realiseren, 90 maal per dag connectie onderbrekingen heeftĀ en ik als klant als non grata wordt behandeld door het personeel is er reden om het contract te ontbinden en het betaalde geld terug te vorderen en deĀ  contractduur verplichting teniet word gedaan.

Ā 

Daar de KPN de overeenkomst niet nakomt en maar Ā¼ service levert ben ik niet bereid om het hele jaarcontract uit te zitten en dient de kpn kosteloos het contract te ontbinden.

Maandag 14-11-2022 zal ik dit voorleggen op het hoofdkantoor van KPN.
Daar de service niet is gericht om behulpzaamheid van de klant maar puur is gericht om het eigen straatje schoon te vegen zonder ook maar iets op te (willen) lossen eis ik het betaaldeĀ  geld volledig terug. Tevens eis ik een vergoeding voor de langdurige schade die ik heb moeten lijden van onder andere minimaal 22 domeinen incl email welke niet meer bereikbaar zijn vanwege de nalatenschap van de KPN om mij van een werkend product te voorzien.


Indien u dit in den minne wenst op te lossen verzoek ik u dringend om zorg teĀ dragen dat het product 100% werkt, een excuus voor het walgelijke negeer en pest gedrag van uw helpdesk personeel die de klant woest maken en dan naar de klant wijzen is uiterst gepast in de vorm van een ruimhartige vergoeding voor het geleden leed.

Ā 

Tevens zeg ik u aan indien u in gebreke blijft dat ik hiermee naar alle mediakanalen zal stappen en u iedere dag onophoudelijk zal blijven contacteren met gebruik making van alle mogelijke middelen inclusief protesten bij uw hoofdkantoor

ik wil ook geen hulp van medeklanten ik wil dat de KPN dit gaat oppakkenā€¦

en dat gaan ze vanmiddag doen, intussen word ik hier voor gek uit gemaakt maar als je zelfĀ  tot op het bot bent geschoffeerd, getreiterd en geziekt en je moet betalen en je bek houden maar niets werkt en alles wordt alleen maar nog erger ipv opgelost hoe piep je dan zelf na 150 maal??

Ā 

blijf jij dan wel lekker zen en vind het ok dat je wordt geschoffeerd en opzij geschoven en totale gestrekte benen tegenkomt bij een strijdliustige vijandige helpdesk die je uit de tent lokt met de bedoeling om escalatie te veroorzaken??
nou DAT is gelukt

Ā 

ik ben hier alleen maar omdat de HELPDESK mij heeft gezegd hier te gaan klagen omdat ze zelf niet genoeg kennis hebben om het op te lossen!! (LETTERLIJK GECITEERD)

Ā 

zodat er nog meer geescaleerd kan worden, hoe bedoel je ZIEK!?

Prima. Jij je zin. Succes.


En als het probleem nou in jouw geavanceerde netwerk met 22 domeinen zit, dan acht ik het klein dat de KPN dit voor je op gaat lossen, omdat het niet door hun komt.Ā 

Dus vervang je modem door wat beters en sterkers, en kijk eens verder.

Ik geef een kans dat het dan beter gaat.


En als het probleem nou in jouw geavanceerde netwerk met 22 domeinen zit, dan acht ik het klein dat de KPN dit voor je op gaat lossen, omdat het niet door hun komt.Ā 

Dus vervang je modem door wat beters en sterkers, en kijk eens verder.

Ik geef een kans dat het dan beter gaat.

beste manā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦

ook zonder enige verbinding met welke server dan ook is de uitkomst hetzelfde

brakke verbinding, inloggenĀ  op het modem niet mogelijk


ik ben het zat om te discussiƫrend met een groep die zit te vissen om mij alsnog schuld te geven.

enige servers hier heeft daar niets mee van doen als je de basis aansluiting en inlog al niet eens werkt!
en wie dit niet snapt kan beter geen antwoord geven.

Ā 

de kpn glasvezel aanfluiting is zo brak dat het 90x per dag eruitvliegt

de modemserver van de kpn is niet op in te loggen hoe dan ook waar dan ook wanneer dan ook, een fritz daarachter hangen lost dat niet op want je kan simpelweg niet inloggen op de brakke server van mijnmodem.kpn! hoeveel keer moet dit herhaald worden eer dat doordringt?????

Ā 

dat is natuurlijk allemaal de schuld van de klant en ligt natuurlijk niet aan het brakke systeem van de kpn!

Ā 

zelfs als ikĀ  op een schone standalone linux, win 7,8,10,11,winserver2019 of telefoon of tablet of hoe dan ook met welke browser dan ook en al die newbieblah alle procedures oneindig blijf herhalen is de uitkomst hetzelfde

Ā 

90x per dag offline, geen inlog op de modem mogelijk.. andere modem bied geen soelaas.

technische dienst constateert flubber ip en teamviewende kpnā€™er zag dat het klopt wat ik zeg dat de modemserver gaar is en is na een reboot van die server gestopt met u hoort binnen een half uur van ons en ik moet het nu nog horen

Ā 


ik ben het zat om te discussiƫrend met een groep die zit te vissen om mij alsnog schuld te geven.

enige servers hier heeft daar niets mee van doen als je de basis aansluiting en inlog al niet eens werkt!
en wie dit niet snapt kan beter geen antwoord geven.

Ā 

de kpn glasvezel aanfluiting is zo brak dat het 90x per dag eruitvliegt

de modemserver van de kpn is niet op in te loggen hoe dan ook waar dan ook wanneer dan ook

Ā 

dat is natuurlijk allemaal de schuld van de klant en ligt natuurlijk niet aan het brakke systeem van de kpn!

Ā 

Ā 

Fout!! We proberen je te helpen door eerst te achterhalen wat de problemen zijn, om vervolgens met mogelijke oplossingen te komen. Maar daar zit je niet op te wachten, en was je doel ook niet van dit topic. Puur onrust zaaien in de hoop dat de directeur erbij gehaald word. Werkt averechts.Ā 

Als je geholpen wilt worden, vraag het dan normaal. Een moderator hier zou dan evt iets voor je kunnen betekenen vanuit KPN.Ā 

Als je een klacht hebt, zoek het klachtenformulier op.

Als je onrust wil zaaien, doe dat lekker op Facebook.Ā 


Beste medeforumleden, laten we stoppen omĀ nog meer energie steken in, en aandacht te gevenĀ aanĀ @John GodschalkĀ , het lijktĀ zinloos en de teentjes worden steeds langer. Hij zal het met KPN op moeten lossen. Een lange time-out inbouwen lijkt mijĀ heel zinvol


ik heb ALLES al greprobeerd, lief aardig, nog aardiger, boos, teleurgesteld tot op zowat huilen toe man!

en ik snap heus wel dat jij het voor je salaris oipneemt en dus nu mij de schuld geeft dat jouw brakke bedrijf niets ander doet en wil dan ESCALEREN om PRECIES deze situatie te creeren van ZIE JE WEL

Ā 

en intussen blijft de KPN IN GEBREKE EN LEVERT NIET WAARVOOR IS BETAALD

Ā 


Ga nou gewoon eerst eens een sterkere modem nemen ipv simpel consumentending. En klaag dan verder, als er dan tenminste nog eerst te klagen valt.ā€¦

Ik vermoed sterk dat je huidige modem niet toereikend is.Ā 


niet toereikend voor een enkele pc? want op meer zit ik nu niet erop! dit is toch te gek voor woorden


met die enkele pcĀ  veranderd er niets aan de brakke verbinding en is er nog steeds niet in te loggen op het modem

Ā 

dusĀ  als die 2 problemen niet zijn opgelost door de kpn is iedere poging om mij een schuld in een schoen te schuiven gedirigeerd naar den prullenbak


zodra er iemand is die mijn probleem van NIET KUNNEN INLOGGEN wel serieus neemt hoor ik het graag zonder eraan te hangen dat je ergens niet kan inloggen op een pagina omdat de pink pijn doet als je oma in frankrijkĀ voet stoot vragen om je dan alsnog schuld te willen geven

Ā 

belachelijk!


Dit gaat niets oplossen. Zeker niet op de manier zoals @John GodschalkĀ reageert.

Ik zeg: slotje er op voordat dit nog verder escaleert. Daar heeft niemand iets aan.


Dit gaat niets oplossen. Zeker niet op de manier zoalsĀ @John GodschalkĀ reageert.

Ik zeg: slotje er op voordat dit nog verder escaleert. Daar heeft niemand iets aan.

zolang er niemand is die het probleem serieus neemt en de schuld bij mij blijft leggen wordt dit inderdaad niet opgelost, het is namelijk aangetoond doorĀ  KPN zelf dat het een flubber ip is en dat ze ZELF ook niet kunnen inloggen op het modem via teamviewer en dan wegrennen met dont call us we'll call you en ze vertrekken met de neverheardofagain line


niet toereikend voor een enkele pc? want op meer zit ik nu niet erop! dit is toch te gek voor woorden

Zojuist had je het nog over een hele hoop servers?Ā 

Al gekeken naar een andere modem? Als de huidige modem je al stress geeft, waarom heb je die niet direct vervangen?


Dit gaat niets oplossen. Zeker niet op de manier zoalsĀ @John GodschalkĀ reageert.

Ik zeg: slotje er op voordat dit nog verder escaleert. Daar heeft niemand iets aan.

zolang er niemand is die het probleem serieus neemt en de schuld bij mij blijft leggen wordt dit inderdaad niet opgelost, het is namelijk aangetoond doorĀ  KPN zelf dat het een flubber ip is en dat ze ZELF ook niet kunnen inloggen op het modem via teamviewer en dan wegrennen met dont call us we'll call you en ze vertrekken met de neverheardofagain line

Ik heb nog nergens gelezen dat iemand de schuld bij jou neerlegt. Er zijn alleen vragen gesteld om je te helpen. Maar dan moet je wel geholpen willen worden en dat wil je blijkbaar niet.Ā 


het zou helpen als men mij dan eens serieus zou nemen en er niet van uitgaat dat de fout bij mij ligt keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer!

Ā 

maar men meedenkt hoe je die vreselijkeĀ  helpdesk kan bypassen naar iemand die wel verstand van zaken heeft

Ā 

daar ben ik me geholpen, niet allerlei aantijgingen en zoeken en vissen oif het niet toch aan mij ligt

Ā 

dat honderdenĀ mensen niet kunnen inloggen op een server van de kpn ligt niet aan mij!

dat honderdenĀ mensen niet stabiel kunnen internetten omdat de glasvezel 90x per dag eruit vliegt ligt niet aan mij

Ā 

Ā 


het zou helpen als men mij dan eens serieus zou nemen en er niet van uitgaat dat de fout bij mij ligt keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer opĀ keer!

Ā 

Ā 

Waar heb je dat gelezen?

Ā 

Edit: je hebt later wat aangevuld.

Ā 

Wat al eerder is gezegd (en wat dus niet aan jou ligt): het zou zomaar eens aan de Box 12 kunnen liggen. Heb je al eens een ander type modem geprobeerd? Een Fritzbox bijvoorbeeld?Ā 


Een Fritzbox is overigens zeer vriendelijk en duidelijk in logging. Dus met een Fritzbox zal je vrijwel elk probleem kunnen tackelen.


al fritz je alles plat dan nog valt er niet in te loggen op de brakke modem server BIJ DE KPN door honderden klanten!!! er zijn meerdere modems geprobeerd en geven het zelfde resultaat!

Ā 

dit klinkt als je auto gaat gegarandeerd rijden zodra je je bad hebt gevuld met schuim


Dus, dan vervang je die toch?

Waarom blijf je zo hardnekkig, en luister je niet naar adviezen? Of wil je graag een hoge bloeddruk krijgen door je modem?

Heb je al een Fritzbox of wat anders geprobeerd? En zo ja? Wat waren de logs?


al fritz je alles plat dan nog valt er niet in te loggen op de brakke modem server BIJ DE KPN door honderden klanten!!!

Ā 

dit klinkt als je auto gaat gegarandeerd rijden zodra je je bad hebt gevuld met schuim

Ā 

Ā 

Geef normaal antwoord als mensen je proberen te helpen! Heb je nu een Fritzbox geprobeerd of niet? Lijkt me sterk dat daarop inloggen ook niet werkt. En anders ben je waarschijnlijk veelste slim voor de meest simpele handelingen.

Ā 


...

dat honderdenĀ mensen niet kunnen inloggen op een server van de kpn ligt niet aan mij!

....

Ā 

Ā 

Waar kun je nu niet op inloggen? Laat ons daar maar eens mee beginnen. Op jou modem? (Dat dacht ik tenminste tot nu toe, omdat daar had je het de hele tijd over.) Of kun je niet inloggen op een server van KPN? Als je niet op een server van KPN in kunt loggen: welke server is dat, waarop je probeert in te loggen?

En nog een aanvullende vraag: waar heb het het vandaan dat er 'honderden mensen' niet kunnen inloggen?Ā 


ik ga het straks aan die monteur voorleggen! ik doe mijn best maar ben teneinde raad en intussen word i k maar bestookt met allerlei vragen die er voor mijĀ  niet toe doen omdat het probleem niet bij mij ligt maar bij de kpn

Ā 

ZUCHTTTTTTTT IK KAN NIET IN LOGGEN OP MIJNMODEM.KPN oftewel het beruchte 192.168.2.254 !!!! niet alleen ik MAAR DE KPN ZELF LUKT HET OOK NIET!

ik hoop dat ik dit niet nog een keer hoef te herhalen!

ik heb dit nu al 8Ā keer gezegd weet je wat vraag het nog een keer,

en honderden mensen nou lees eens in de rondte hier en daar het regent klachten en dat is ook wat de storingmedewerker van de KPN verteld!


"ZUCHTTTTTTTT IK KAN NIET IN LOGGEN OP MIJNMODEM.KPM"

Het is ook mijnmodem.kpn

Maar wat is er precies gebleken met een andere modem die je geprobeerd hebt? Met regels uit een logboek kunnen we meer.

Met enkel schreeuwen dat het niet werkt, nee daar kunnen we niks mee.


ik ga het straks aan die monteur voorleggen! ik doe mijn best maar ben teneinde raad en intussen word i k maar bestookt met allerlei vragen die er voor mijĀ  niet toe doen omdat het probleem niet bij mij ligt maar bij de kpn

Ā 

Ā 

Ik hoop dat je die monteur vriendelijk ontvangt en niet zo uitfoetert zoals hier. Niet de monteur de schuld geven van al je problemen. En vertel duidelijk wat die problemen zijn.

Dus:

  • Inloggen op Box12
  • Wegvallende glasverbinding

Vraag desnoods om een v10 modem, dan heb je de helft al opgelost.Ā 

Na het bezoek horen we graag wat er gedaan/opgelost is, en hoe.