Skip to main content

Gezien het feit dat de KPN de overeenkomst niet nakomt wil ik dat het contract wordt ontbonden!

Andere redenen zijn; negeren van klachten en constante grove opzettelijke escalatie van de kant van de KPN. Gezien het feit dat de KPN niet eens eenĀ  inlog op het modem kan realiseren, 90 maal per dag connectie onderbrekingen heeftĀ en ik als klant als non grata wordt behandeld door het personeel is er reden om het contract te ontbinden en het betaalde geld terug te vorderen en deĀ  contractduur verplichting teniet word gedaan.

Ā 

Daar de KPN de overeenkomst niet nakomt en maar Ā¼ service levert ben ik niet bereid om het hele jaarcontract uit te zitten en dient de kpn kosteloos het contract te ontbinden.

Maandag 14-11-2022 zal ik dit voorleggen op het hoofdkantoor van KPN.
Daar de service niet is gericht om behulpzaamheid van de klant maar puur is gericht om het eigen straatje schoon te vegen zonder ook maar iets op te (willen) lossen eis ik het betaaldeĀ  geld volledig terug. Tevens eis ik een vergoeding voor de langdurige schade die ik heb moeten lijden van onder andere minimaal 22 domeinen incl email welke niet meer bereikbaar zijn vanwege de nalatenschap van de KPN om mij van een werkend product te voorzien.


Indien u dit in den minne wenst op te lossen verzoek ik u dringend om zorg teĀ dragen dat het product 100% werkt, een excuus voor het walgelijke negeer en pest gedrag van uw helpdesk personeel die de klant woest maken en dan naar de klant wijzen is uiterst gepast in de vorm van een ruimhartige vergoeding voor het geleden leed.

Ā 

Tevens zeg ik u aan indien u in gebreke blijft dat ik hiermee naar alle mediakanalen zal stappen en u iedere dag onophoudelijk zal blijven contacteren met gebruik making van alle mogelijke middelen inclusief protesten bij uw hoofdkantoor

die modem is al teruggezonden, het ligt niet aan de modem het ligt aan de brakke server ik weet niet hoe vaak dit herhaald moet worden eer u dat kunt begrijpen of misschien moet ik het spellen:

Ā 

het ligt niet aan de modem het ligt aan de brakke server, met welke modem dan ook is er niet op in te loggen en al dat wel lukt dan is de volgende klik weer de foute login pagina, einde verhaal


Sorry, maar je hebt het soms over een modem,Ā  soms over een server, en soms zelfs over een modem server (zie stukje uit een van je posts hieronder). Dat zijn technisch toch heel verschillende dingen. Dus dan kun je wel zeggen je hebt het al tig keer gezegd, maar wees dan consistent in jou vraagstellingen.

Ā 

Ā 

Verder hoop ik uiteraard dat de monteur het voor jou op kan lossen. En wij horen dan uiteraard graag hoe het afgelopen is.


Waaruit blijkt dan dat het aan de 'modemserver' ligt? Een geavanceerde router geeft logs en..... Mja, dat had ik al gezegd .. šŸ™‚

Ā 

Laat je weten wat de monteur gedaan heeft? Veel succes! šŸ‘


beste joris, een modem is een modem, een modem server is de server waarop je modem inlogt om je modem in te kunnen stellen, hoe moeilijk kan het zijn.. arien, het blijkt dat het aan de modemserver ligt omdat met teamviewer dit VASTGESTELD door de kpn desk!

Ā 

wat heb ik een meelij met die monteur die straks terug moet naar zijn baas om te vertellen dat deze klant het wel degelijk bij het juiste eind had, en wat rot dat deze man nog zolang een bedrijfslaaf moet zijn voor een bedrijf dat zo met de klanten omgaat tot uiteindelijk iedereen zou ontploffen. ik heb te doen met de man!


al fritz je alles plat dan nog valt er niet in te loggen op de brakke modem server BIJ DE KPN door honderden klanten!!! er zijn meerdere modems geprobeerd en geven het zelfde resultaat!

Ā 

Ā 

Als je ā€œalles plat fritzt" dan hoef je helemaal niet meer in te loggen op die ā€œbrakke modem server". Een FritzboxĀ vervangtĀ de BOX 12 (en die kan dus retour/in de kast)


sledge, ik ga het de monteur voorleggen! het zal mij benieuwen, hoe dan ook ze zorgen er maar voor dat ik een werkend product krijg want dit slaat nergens meer op


Ik hoop eigenlijk liever dat deze monteur niet hier meeleest. Wat een vooroordelen...


Hallo @John GodschalkĀ via onderstaande link kan ik prima inloggen op mijn modem, de link een keer gekregen van een KPN-moderator omdat de standaard inlogmethoden niet (meer) werken:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Ā 


Het is ook helemaal niet moeilijk. Je kunt alleen maar inloggen op jou modem en dat doe je, zoals je zelfs zegt, via 'MIJNMODEM.KPN oftewel het beruchte 192.168.2.254 !'. Dit heeft helemaal niks met een server van KPN te maken, sterker nog, dit moet ook kunnen als je niet eens een internet verbinding (na KPN) hebt. Je logt dus hiervoor echt niet op een server van KPN in. Maar nog eens: succes met die monteur en wij horen het wel.


...

wat heb ik een meelij met die monteur die straks terug moet naar zijn baas om te vertellen dat deze klant het wel degelijk bij het juiste eind had, en wat rot dat deze man nog zolang een bedrijfslaaf moet zijn voor een bedrijf dat zo met de klanten omgaat tot uiteindelijk iedereen zou ontploffen. ik heb te doen met de man!

Ā 

Ik ook. Maar waarschijnlijk om heel andere reden...


Beste Allemaal met goede bedoelingen,

Een advies en erg welgemeend.
Los laten en laten gaan.
Energie ergens in steken wat baat kan hebben is een mooi streven.
Frustratie oplopen, kun je ten alle tijden beter vermijden.
Hij komt er wel uit.

En besteĀ @John GodschalkĀ 

Advocaat nemen.
Aanklacht laten indienen.
Veel succes.


miraculeus vlak voor de monteur komt is er toegang tot hetĀ  modemā€¦ā€¦ā€¦..


Fijn om te horen šŸ‘

Misschien omdat je gekalmeerd bent? Anyway, wat blijkt er uit de log?


snel de forward ports erin zetten en danĀ  de monteur het flubber ip laten oplossen, intussen kan ik en al die anderenĀ misschien weer alles bereiken


eerst mijn porten!


niet omdat ik gekalmeerd benā€¦.. het is eindeloos geprobeerd ook door kpn personeel dus ik denk dat ze toch ergens een fout hebben kunnen vinden


Hopelijk is de bloeddruk wat verlaagd...


Wat versta jij onder een 'flubber IP'? Dat is niet meer dan een nummertje in de systemen van KPN.


stap nu over op glasvezel dan krijg je als je voor 1gb/1gb betaald zeker 218 mbit voor wel zeker 15 sec


dit is dus wat kpn noemt een flubber ip
niet vooruit te branden en kapt er steeds mee

een nieuw ip adres krijg ik niet dus ik moet het met dit doen, wil er misschien iemand ip ruilen met me? kijk eens hoe fantastisch het is?! waar wacht je nog op


Hi @John GodschalkĀ en alle anderen, ik schrik een beetje van hoe het er aan toe gaat in dit topicĀ šŸ™

Dat je gefrustreerds bent om de situatie begrijp ik heel goed, maar je zou dit niet af moeten reageren op andere forumgebruikers. Alle personen die tot nu toe in dit topic hebben gereageerd zijn klanten van KPN, en ze proberen je zonder dat het ze zelf iets oplevert te helpen met jouw probleem. In ruil daarvoor krijgen ze jouw frustratieĀ over zich heen, niet zo fraai en ook niet terecht.Ā 

Je hebt het herhaaldelijk over dat je wordt beschuldigd van dat het aan jou ligt, maar dat zie ik helemaal nergens terug. Wat ik wel zie is dat er vragen aan je worden gesteld, om duidelijk te krijgen hoe de situatie precies is. Je roept een paar keer heel hard dat je al lang hebt verteld wat er gaande is en dat dit duidelijk zou moeten zijn, maar blijkbaar is het dat niet. Als niet duidelijk is wat het probleem is, hoe kan dan naar een oplossing gezocht worden? Je gebruikt termen als ā€˜flubber ipā€™ en ā€˜modem serverā€™ en bent vervolgens geĆ«rgerd als mensen niet snappen wat je daar mee bedoelt en om opheldering vragen.Ā  Alle vragen die aan je gesteld zijn, zijn bedoeld om het probleem helder te krijgen zodat er kan worden meegedacht naar een oplossing, meer of minder dan dat is het niet.Ā 

Ik begrijp dat je inmiddels wel in hebt kunnen loggen in het menu van je modem, top! En later vandaag komt er een monteur langs om je verbinding te controleren, deze monteur zal kunnen zien dat je verbinding telkens verbreekt en op zoek gaan naar de oorzaak daarvan. Dat je verbinding telkens verdwijnt heeft overigens niets met je ip adres te maken, het zal eerder zo zijn dat er iets in de infrastructuur (de glasvezelkabel en/of centrales) naar je woning toe niet goed gaat, of wellicht heeft je aansluitpunt/glasvezelkastje een mankement.

Omdat de monteur ter plaatse precies zal kunnen zien wat er gaande is terwijl wij hier allemaal alleen maar kunnen speculeren, stel ik voor dat we deze discussie hier nu laten rusten en het monteursbezoek afwachten. Laat je weten of alles later vandaag weer in orde is met de lijn?Ā 


u snapt wel dat zelfs als een simpele radiostream er telkens mee stopt niet echt leuk is voor de luisteraar, die zijn in de kpn periode allemaal verdwenen omdat ze nog geen nummer kunnen beluisteren zonder dat de stream stopt

Ā 

misschien kan de moderator begrijpen dat als je als een stuk vuil wordt behandeld keer op keer door de helpdesk en er alleen gestrekte benen zijn en ik word afgepoeierd en geschoffeerd dat ik dan ook niet meer aardig ben wat ik van nature wel ben..
als ik als klant aantoon dat er dingen fout zijn enhet zijn ermeer dan 2 dan heeft de helpdesk er geen zin meer in want te moeilijk dus afstoffen die klant escaleren maar en klaar ermee!

Ā 


u snapt wel dat zelfs als een simpele radiostream er telkens mee stopt niet echt leuk is voor de luisteraar, die zijn in de kpn periode allemaal verdwenen omdat ze nog geen nummer kunnen beluisteren zonder dat de stream stopt

Ik heb het vermoeden dat het probleem van het wegvallen van de verbinding niet veroorzaakt wordt door de KPN Box maar doorĀ de NTU/ONT. Te hoge demping op de glasvezel of maandagochtendmodel van de NTU/ONT.


Een IPadres is niets meer dan een nummertje aan je aansluiting. Al zou je een andere krijgen maakt het weinig uit. Of je moet ge-DDOS'ed worden ofzo.

Succes met de monteur verder, en ik ben benieuwd wat er uit zijn metingen komt.


u snapt wel dat zelfs als een simpele radiostream er telkens mee stopt niet echt leuk is voor de luisteraar, die zijn in de kpn periode allemaal verdwenen omdat ze nog geen nummer kunnen beluisteren zonder dat de stream stopt

Ik heb het vermoeden dat het probleem van het wegvallen van de verbinding niet veroorzaakt wordt door de KPN Box maar doorĀ de NTU/ONT. Te hoge demping op de glasvezel of maandagochtendmodel van de NTU/ONT.

er zijn meerdere modems geprobeerd met hetzelfde resultaat dus het ligt iig vanaf de vezel aansluiting naar buiten