Skip to main content
Vraag

Ik zie alleen het gasten netwerk, het hoofdnetwerk is niet benaderbaar

• July 13, 2026
  • 9 reacties
  • 83 keer bekeken

Het hoofd wifi is niet meer benaderbaar en alleen het gast netwerk is zichtbaar. Heb een reset gedaan en het probleem blijft. Daarna weer opnieuw geprobeerd te resetten en dan kan ik even inloggen op de hoofd wifi om er na een aantal minuten er weer uit gegooid te worden. 

9 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 13, 2026

Beste ​@Einstein1962 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en heb je er eventueel (KPN) versterkers aan gekoppeld? Zo ja, welk merk en type?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2026

V12 en een wifi versterker

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • July 14, 2026

@Einstein1962 Als je met een tablet/smartphone/laptop via wifi bent verbonden dan op dat apparaat bij wifi instellingen automatisch verbinden UITVINKEN bij het gast netwerk en bij je hoofd wifi automatisch verbinden juist AANVINKEN.

Pruygje
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • July 14, 2026

@Einstein1962 

heb je dit probleem op een bepaald apparaat, of op alle apparaten (laptop, mobiel, tablet, etc)?

Als je in de instellingen voor de wifi kijkt (van de router), is dan de basis wifi wel gewoon ingeschakeld?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Einstein1962 . Wat vreemd dat dit gebeurt.

Kun je de vraag van ​@Pruygje  beantwoorden?  Of heb je het alweer aan de praat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2026

@Prugeltje op alle apparaten

Pruygje
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • July 14, 2026

@Einstein1962 

ok, dat betekend in ieder geval dat het niet aan je apparaten ligt ;-)

Je gaf aan dat je een wifi versterker gebruikt, is die van KPN of van een ander merk?

En ben je in staat om als je ziet dat het wifi weg valt, in te loggen op de KPN Box V12 om te zien of het standaard wifi profiel nog wel geactiveerd is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

@Pruygje 

ik kan de v12 enkel benaderen via een netwerkkabel maar waar kan ik dit standaard wifi profiel vinden?

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • July 15, 2026

@Einstein1962 Dat staat gewoon op deze plek