Skip to main content

Goedenavond,

Waarom kan ik in de app “mijn kpn”, maar ook niet via de site mijn ALLE producten zien? Ik zie nu alleen de mobiele abonnementen van mijn gezin? Ik wil graag ook mijn Tv en internet-diensten inzien als ook - bijvoorbeeld - Spotify etc.

Hebben meer klanten hier last van of ervaringen mee?

Dan zul je nog je 'vaste’ abonnement moeten toevoegen aan je account.

Klik onder Producten op Product toevoegen.

Je thuis abonnement kun je alleen toevoegen als je thuis op de wifi/internet zit.


Nou, dat is allang allemaal toegevoegd. En ik kon het altijd al inzien! Sinds de update van het modem is het één groot drama; Wifi valt continu uit, router is niet te benaderen en nu kan ik niet mijn volledig abonnement inzien. Wat een puinhoop maakt KPN ervan! En niet bereikbaar zijn voor je klanten. heerlijke klantvriendelijkheid. Wil je met de app inloggen, vraagt hij steeds dat je moet inloggen, óók als je ingelogd bent(?) Wil je via de thuis-app je verbinding controleren, zegt ie : sluit je modem aan. Terwijl ik gewoon Wifi heb en de TV aan staat. 


Nou, in mijn ervaring is de bereikbaarheid van Ziggo pas echt dramatisch.

Klantenservice is bereikbaar onder:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Gaat dat maar doen, dank Peter, fijne avond. En ja, met Ziggo is het echt niet veel beter weet ik uit ervaringen in het verleden.


Ha @super wifi reset, als je die dingen niet kunt zien, lijkt het er inderdaad op dat er toch iets niet goed gekoppeld staat. Als je in de app naar ‘producten’ gaat, staat ‘thuis’ er dan wel bij? Zo nee, kan je dit onderaan die pagina koppelen. 

 

Hoe staat het met de wifi? Je kunt jouw modem eens resetten, als je er zoveel problemen mee ervaart. Dit zou normaliter niet hoeven, na een update. Maar in dit geval zou ik het toch eens proberen. Daarnaast kan je de servicetool voor problemen en storingen met internet en wifi eens doorlopen. 

Heb je inmiddels contact gehad met de collega's van de telefonische klantenservice (0800-0402)? 


Reageer