Skip to main content

Beste KPN,

 

Inmiddels zit ik al 6 dagen zonder tv verbinding.

Elke moet ik zelf achter de status aan.

Waarom gaat dit fout, 4 weken van te voren heb ik het toch al netjes aangegeven? 

Waarom moet ik er zelf elke keer achteraan? 

Op welke manier wordt ik in de toekomst gecompenseerd? 

Want nu tijdelijk een grote bundel op mijn telefoon plaatsen is prima, maar werkt bijv. niet om thuis te werken.

Ik hoor graag wat de status is en wanneer ik wel internet en tv heb.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sjoerd

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

@Sjors14 gaat het om een storing of verhuizing of iets anders?


Verhuizing @Joep1965 


Gaat het om een nieuwe glasvezel of een koper aansluiting?


Iets met de netbeheerder geven ze bij KPN aan.

Voor mij is het allemaal onduidelijk.


Hoi @Sjors14 en welkom op het forum! Logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent. Fijn dat je data op je abonnement hebt ontvangen, je kunt hier overigens ook TV mee kijken, zij het met een omweg. Je kunt een hotspot aanzetten op je telefoon. Daar kunnen andere apparaten dan mee verbinden! Als je een laptop in huis hebt kun je die bijvoorbeeld met de hotspot van je toestel laten verbinden, de laptop met een HDMI kabel aansluiten op de TV, inloggen op tv.kpn.com en dan kun je TV kijken. 🙂 Mocht je een Chromecast hebben, dan kan die ook met de hotspot verbinden en kun je via de iTV app van KPN ook TV kijken. 

Mocht je nog geen duidelijkheid hebben over de oplevering van je diensten, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kijk ik of ik een update kan vinden. 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt of dat het opgelost is. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten! 


@Sanne_M hoi Sanne,

 

Inmiddels mijn gegevens ingevuld.

Wil jij even checken of de monteur ook echt op mijn nieuwe adres komt zoals ik vermeld heb in mijn profiel? 

Deze komt morgen tussen 10 en 12.

Kun je daarnaast mijn bundel weer aanzetten, omdat de week voorbij is?

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sjoerd


Bedankt! Ik heb de bundel aangevraagd. 🙂 Weet niet of het nog nodig was, want zie dat de monteur inmiddels ook al langs is geweest, is alles goed gegaan?