Skip to main content

ik zit al een week zonder internet en gaat no 2 weken duren ik wil een noodpakket aanvragen

Goedemorgen @Tom Theere, welkom op het forum!
Wat is er aan de hand? Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


ben gister geholpen en krijg vandaag een noodpakket maar zit nu alleen met het probleem dat ik door de storing boven mijn mobiele databundel ben gekomen en ik deze niet kan ophogen dus blijf ik dalijk toch met een dure rekening zitten dit kan toch niet waar zijn??

 


Dank voor je gegevens, Tom. Ik zie dat er gistermiddag een monteur bezig is geweest in de centrale, maar het ziet er nog niet uit alsof het allemaal weer in orde is. Daar wordt dus nog verder aan gewerkt. Fijn dat er vandaag een noodpakket komt. Dat scheelt weer iets.

Wat betreft je mobiel, is dat een KPN abonnement? Want in dat geval kan ik die vanuit serviceoogpunt voorzien van extra data. Als het echter een abonnement bij een andere provider is, dan is dat niet mogelijk.


monteur is inderdaad geweest maar heeft nog een graafschade ergens gemeten verderop in de weg dus dit moet ook opgezocht worden....mijn mobiel abonnement is ook van kpn en van mijn vrouw ook.deze gaan allebei over de databundel heen.


Wil je dan de beide 06-nummers in het forumprofiel zetten, Tom? Want op je adres kan ik ze niet vinden. Reageer even weer als je dit gedaan hebt, dan regel ik data.


de nummers zijn toegevoegd.


ik denk ik bel even de klanten service om te kijken waar mijn noodpakket is maar heb na 21 minuten in de wacht gestaan de verbinding maar verbroken...


Ai, ai. Mijn systeem herkent die nummers niet. Ik vermoed dat ze zakelijk zijn? Helaas heb ik dan geen optie om een bundel toe te voegen.

Heb jij dat noodpakket al binnen? Is er trouwens ook een SMS binnengekomen nadat de collega gisteren dat noodpakket geregeld heeft?


ik krijg net een SMS binnen dat ik het noodpakket morgen kan ophalen .gelukkig hebben de monteurs van volker/wessel kpn op de vrijdagavond nog even doorgewerkt zodat ik dit weekend tijdelijk toch internet heb hier ben ik echt heel blij mee..maar helaas moet het maandag nog een keer veranderd worden maar gaat waarschijnlijk niet heel lang duren...dus dat hopen we maar..de nummers zijn inderdaad zakelijk kpn heb hier ook contact over gehad met die klantenservice maar die kunnen niks betekenen omdat de storing op privé adres is...


Okay. Dan even dat noodpakket achter de hand houden totdat het écht allemaal gerepareerd is. Ik ben blij dat ze nu een tijdelijke aansluiting hebben gerealiseerd.Â