Skip to main content

Hallo

 bij mij zou er een monteur langs komen en die is gewoon NIET geweest heb niks gehoord en heb niks gekregen zoals een telefoontje of sms'je helemaal niks de afspraak stond op 6-5-22 Tussen 12 en 5 en ik heb de hele dag binnen gezeten midden in een verhuizing en geen internet fijn en ik lees dat dit een probleem is en dat dit vaker gebeurt en ik vind dat niet kunnen en ik zit bij online.nl en er zou een monteur komen van uit jullie kpn om de glasvezel te regelen en er is niemand geweest hele dag in huis wachten 


*Admin: reactie in een oud topic: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Mami ma lala , dit is het forum van KPN, de provider.

Als klant van online.nl kun je het beste je klacht indienen bij online.nl.

KPN kan hier niets mee.

Je zou eventueel contact op kunnen nemen met www.kpnnetwerk.nl zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur, waar KPN de provider ook diensten van afneemt, net als provider online.nl

Succes.

 


Hoi @Mami ma lala, welkom op het KPN forum. Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is! Ik heb hier helaas geen invloed op zoals Jan al noemt. Wij zijn de provider KPN, net zoals Online.nl een provider is. Het netwerk wordt beheerd door een ander onderdeel, waar wij alleen contact mee kunnen opnemen voor KPN klanten. Op dezelfde manier kan Online.nl daar alleen contact mee opnemen voor Online.nl klanten. Zelf contact opnemen met KPN Netwerk heeft in dit geval ook weinig zin, dit moet echt via Online.nl zelf lopen. Zij zijn de enige partij die je hier meer over kunnen vertellen en jou kunnen helpen hierbij.