Skip to main content
Beantwoord

Ik zit bij online.nl. Kan ik via KPN een noodpakket krijgen?

  • January 22, 2021
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

Whatsup
Nieuwkomer

Goedeavond heb een vraag mijn abonnement loopt bij online.nl maar.provider is kpn. Kan ik een noodpakket krijgen

Beste antwoord door PeterG

Uiterst vervelend dat je vaste internet nu niet werkt.

Maar nee. Als je abonnement via Online.nl loopt sta je niet zelf in het klantregister van KPN. En kun je geen noodpakket van KPN krijgen.

Online koopt het op hun naam in voor een x aantal klanten. ZIJ verkopen het door aan jou. Online is dus het aanspreekpunt. Daar loopt je abonnement.

Dat Online diensten bij KPN inkoopt doet niet ter zake voor jou als klant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 22, 2021

Uiterst vervelend dat je vaste internet nu niet werkt.

Maar nee. Als je abonnement via Online.nl loopt sta je niet zelf in het klantregister van KPN. En kun je geen noodpakket van KPN krijgen.

Online koopt het op hun naam in voor een x aantal klanten. ZIJ verkopen het door aan jou. Online is dus het aanspreekpunt. Daar loopt je abonnement.

Dat Online diensten bij KPN inkoopt doet niet ter zake voor jou als klant.